Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betrouwbaarheid weddinggiftshop

  15-8-2007 10:01:55
Dag ladies,

Op 6 mei heb ik een bestelling doorgevoerd bij de weddinggiftshop (snoepbruidsboeketjes, gastenboek, ringdoosje,...). Bij de bevestigingsmail stond dat ik dit alles uiterlijk 3 weken voor de trouwdatum zou ontvangen. Nu trouw ik over 10 dagen en heb ik nog altijd niets ontvangen. Ik heb hen ondertussen gebeld en gemaild maar krijg geen antwoord (dat was een bestelling van 96 euro die betaald moest worden bij ontvangst, ik heb geen zin om die bestelling dan achteraf nog te moeten betalen). Het lastige is wel dat je op die spullen rekent en die daarom niet ergens anders koopt. Zijn er nog die problemen gehad hebben met www.weddinggiftshop.nl ? Waar hebben jullie jullie gastenboek gekocht (want ik moet daar dus dringend om).

Groetjes,

Annelies
25/08/07

Annelies
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1055


heidi
7-6-2008
 Meld misbruik15-8-2007 10:14:13

wij hebben ons gastenboek gekocht in de ava

groetjes
heidi



angelique
25-8-2007
 Meld misbruik15-8-2007 19:59:37

Hey,

ik heb ook een bestelling gedaan bij de weddinggiftshop. Ik had mijn bestelling redelijk snel. Maar ik had wel voor een andere betaaloptie gekozen. Via overschrijving voor aflevering. Ze hadden me wel de verkeerde ballonnen gestuurd. Toen heb ik een mail gestuurd dat het de verkeerde ballonnen waren. Die wat ik had ontvangen vond ik echt lelijk. Ze zouden alsnog de juiste ballonnen sturen. vrij snel erna kreeg ik nieuwe ballonnen maar alweer de verkeerde; Ik weer gemaild en een plaatje bij de mail gevoegd met een afbeelding van de ballonnen die ik besteld had. Bleek dat die uit de collectie waren maar ze zouden me vergelijkbare ballonnen opsturen. Uiteindelijk heb ik leuke ballonnen ontvangen, in totaal meer als 20, terwijl ik er 6 besteld had. Ik heb geen ballonnen hoeven terug te sturen en ik heb alleen de 6 ballonnen betaald.
Ik vond het vervelend dat ik telkens de verkeerde ballonnen kreeg maar moet zeggen dat ze toch hun best deden om de ballonnen te leveren.

Als ik jou was zou ik nog eens mailen.
Succes ermee

Angelique
25/08/2007



kim
25-8-2007
 Meld misbruik16-8-2007 14:49:28

Hey dames,
wij trouwen ook 25/08!!! Begint echt wel te korten nu hé!!!
Ik heb zelf ook problemen gehad met deze site. Heb pas na drie maanden en het versturen van 3 altijd maar bozer wordende mails mijn bestelling ontvangen die dan ook nog eens niet klopte...zakdoekjes die we besteld hadden, zijn plots helemaal anders en de handdoek die ik besteld had, bleek niet meer in voorraad te zijn. Tja, kan natuurlijk best zijn als ze drie maanden wachten om het te versturen. Mijn geld was toen trouwens ook al drie maanden van mijn rekening.
Niet zo een heel betrouwbare site dus...
Ons gastenboek hebben we bij ceremonie Wuyts-De Vooght in Hemiksem gekocht.
Groetjes en succes volgende week zaterdag!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...