Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeaus

  15-8-2007 9:52:34
Hallo,

gewoon om er een idee van te krijgen: wat zijn bij jullie de gemiddelde bedragen die jullie krijgen/gekregen hebben voor de receptie/avondfeest/dessertenbuffet?

groetjes,
Astrid

Astrid
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 898


Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik15-8-2007 10:17:55

Dag Astrid,

het valt me vooral op dat de bedragen heel erg variëren. Voor het avondfeest hebben we tot nu toe van niemand minder dan 60 euro gekregen. Het meeste gaat van 60 tot 125 euro, waarbij ik naaste familie niet meetel want die geven meer (250 tot zelfs 500 en 600 euro).

Voor de receptie schommelt het meestal rond de 50 euro. Bij ons komt er niemand enkel voor het dessertbuffet.

Groetjes,
Veerle
18/08/07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-8-2007 10:48:09

Hey,

Ik sluit me aan bij Veerle dat prijzen enorm verschillen.
Veel hangt af van de mensen zelf.
Zo hebben we van sommige koppels 40 e gekregen en van andere 200 e. Gemiddeld was het ongeveer 125 e. Familie geeft soms iets meer.

Persoonlijk zou ik niet eens naar een feest durven gaan met 40 e. Daarmee ga je met 2 niet eens uitgebreid eten.
Dus verschiet niet van sommige bedragen.
Ok, het gaat niet om het geld maar het is toch mooi meegenomen.
Sommige mensen geven ook niet zoveel omdat ze het niet kunnen (wat ik begrijp) maar die mensen die 40 e gaven hebben wel degelijk geld genoeg.

Groetjes, Sissi
(81 dagen getrouwd)



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik15-8-2007 20:10:12

Hallo, uit ervaring sluit ik me ook aan dat de bedragen veel van de mensen (de ene kan al beter spenderen dan de andere) zelf afhangen... Wij hadden gewoon één feest (geen mensen dus die er 's avonds extra bijkwamen), zowel familie als kennissen waren er dus de hele dag bij... Gemiddeld ontvingen wij 50 € per koppel.



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik15-8-2007 20:10:31

Hoi Astrid,

Sommige koppels gaven ons 50 euro voor 2 personen voor een avondfeest, anderen gaven ons 100 euro per koppel voor hetzelfde, er is dus veel variatie. Familie geeft meestal veel meer.

Hopelijk heb ik je hierbij iets verder kunnen helpen,

Groetjes,

Sadia



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik16-8-2007 9:18:27

Hallo,

als ik dit hier lees dan ben ik wel teleurgesteld in de bedragen die ik gemiddeld kreeg...

wij kregen gemiddeld per KOPPEL voor het volledige avondfeest 25 euro...

en de tantes/nonkels waren vanaf 12u smiddags uitgenodigd... kregen dus ook 2 maal eten... (met 50 personen kregen ze dus een 5-gangenmenu en savonds koude schotel en bruidstaart...) en van hen kreeg ik gemiddeld 50-100 euro...

waar ik dus niet eens het eten en drank voor een ganse dag van kon betalen :-)

maar goed... wij hebben er zeker niets aan verdiend, in tegendeel...maar het was fijn! En het was de moeite !

We hebben het niet voor het geld gedaan, en we zouden het direct opnieuw doen!

Groetjes
Nathalie



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik16-8-2007 21:42:35

Hey,

We hebben hier nog al topics over gelezen, en hebben het er laatst nog over gehad (wel lollig). We hebben ons voorgenomen er niet te veel naar te kijken, en ook eigenlijk niet te veel op te rekenen. Zoals hier al gezegd zal dat heel erg verschillen van persoon tot persoon, en ik kan me wel inbeelden dat als je 25 euro voor een koppel voor het hele avondfeest krijgt, je wel eens slikt... Maar we willen het nu ook niet tot een wroeging laten uitgroeien. Voor ons is dus alles mooi meegenomen, en als er mensen echt heel weinig geven, is dat maar zo. Misschien dat we dan in de toekomst ook zelf iets minder gul zijn naar die personen toe (het hoeft tenslotte ook niet steeds van één kant te komen), maar dat is het dan ook.
Langs de andere kant zijn we wel laatst geschrokken van het omgekeerde: voor mijn afstuderen kreeg ik van mijn grootvader zo maar even 500 euro cadeau. Ik denk dus dat je even aangenaam als onaangenaam kan verrast worden, en dat met lage verwachtingen beginnen zeker geen slecht idee is...

Succes nog,

Tania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...