Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

15-8-2007 8:56:54
Hallokes iedereen,

Wat ik mij nu afvroeg is: wij trouwen voor de gemeente en de Kerk dus de ringen moet je pas aansteken in de Kerk, maar wie houdt deze bij? Is dat ook op een ringkussentje? Wij hebben geen bruidskindjes, komen de getuigen dat dan brengen of hoe gaat dat juist?

Mercikes, weer wat wijzer :-)

Groetjes Petra
29/09/07
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 279

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 9:35:26

hey

wij hadden wel een ringenjongen maar die was pas zes maand ;-) zijn mama was mijn getuige en die heeft de ringen bijgehouden, klaar op het kussentje, gewoon in het zakje van de juwelier. toen zij moest komen tekenen heeft haar man het zakje even overgenomen.

groetjes en succes
sas

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 9:36:19

o ja in t geval dat het niet had willen lukken met de ringenjongen had inderdaad mijn getuige de ringen gebracht

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik15-8-2007 10:21:50

Hey Petra,

als je geen bruidskindjes hebt kan je de ringen inderdaad aan de getuigen geven en ze door hen laten brengen. Dat kan met een ringkussentje of iets anders als je dat graag hebt.

Groetjes,
Veerle
18/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...