Terug naar overzicht
Hallo Melissa,Dat is natuurlijk te zien wat het juist is voor een kaars, maar die van mij kost bijna 25 euro dus denk niet dat dit teveel is!Groetjes Petra29/09/07www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Hoi Melissa,De prijs van een huwelijkskaars varieert enorm fel, hangt echt af van het model zelf, bijvoorbeeld, onze huwelijkskaars heeft 49.7 euro gekost. Het zijn eigenlijk twee rechthoekige kaarsen die je kan verbinden met twee zilverkleurige staafjes en waar dan twee zilverkleurige ringetjes in het midden van hangen, dat geheel staat op n kleine baksteen. Het komt van bij de Kaarskesprocessie in Lummen. Groetjes,Sadia
Hey Melissa,voordat je een kaars koopt vraag je best eens bij de pastoor of de kaars niet inbegrepen is in het bedrag dat je voor de kerk betaalt. Bij ons is dat zo.Maar als je er zelf moet voor zorgen lijkt 20 euro mij een zeer mooie prijs!Groetjes,Veerle18/08/07
Hey,Veel is dat niet.Wij hebben ongeveer 50 e betaald en ze is ongeveer (we hebben er nog iets extra bij)zoals die van Sadia maar dan van bij Joka kaarsen in Roeselare.Groetjes, Sissi(81 dagen getrouwd)
Ik heb ook op internet gekeken en 50 euro vond ik al wat veel. Wij hebben de onze in de abdij van Tongerlo gehaald, en die kostte 21.50 euro. Onze namen en de datum staat er op en een silhouet van een man en vrouw die naar elkaar kijken.
mijn huwelijkskaars kost 30EUR maar is dan ook handgemaakt. Ik heb mijn kaars gehaald bij Sente en Van Bael in Sint-Pieters-Rode (dichtbij Leuven)