Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

15-8-2007 1:38:01
hey

ik twijfel over de uitnodigingen of ik ze zelf maak of laat maken.
als ik ze zelf zou maken heb ik geen flauw benul hoe er aan te beginnen wel ideetjes enzo ma ni welke programmas enz kunnen jullie me helpen dit zou erg vriendelijk zijn
dank u
melissa

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 274

isabelle
1-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 13:35:16

Hallo Melissa,

Persoonlijk vind ik dat je dat beter aan een professional overlaat. Zo weet je zeker dat het er goed komt uit te zien en kom je niet voor verrassingen te staan als het eenmaal gedrukt wordt. Zeker als je nog nooit een kaart hebt opgemaakt zou ik het afraden. Wat je wel kunt doen is voorbeeldjes meedoen naar een ontwerper van dingen (kleuren, andere kaartjes, foto's…)die je mooi vindt en misschien zelf een schetsje maken van hoe je wilt dat het er komt uit te zien.

Als je je er toch wil aan wagen:
Een kaart wordt tegenwoordig meestal in Indesign ontworpen, maar vaak heb je ook Illustrator en/of photoshop nodig. Als je met deze programma's wil werken kun je best eerst eens een boek doornemen of een cursus volgen, want om zomaar wat te proberen is het niet gemaakt (is best wel ingewikkelt en je moet heel wat dingen weten voor iets 'drukklaar' is zoals wat o.a. CMYK, 300dpi en aflooop is).

Groetjes,
Isabelle

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik16-8-2007 12:15:54

Piep,

Elke van mijn ma haar werk heeft die van mij ontworpen (want das inderdaad ni simpel om zelf te doen) en dan ben ik me da ontwerp op stick bij nen drukker geweest. Komt goedkoper uit want dan moet die gewoon afdrukken en de prijs bij onzen drukker viel goe mee. K zou t persoonlijk ook ni zelf gedaan hebben want das veel prutswerk en volgens mij stress voor niks. En het verschil in prijs gaat peis ik ook ni de moeite zijn zenne want als ge ze zelf wilt maken zult ge wel nog wa materiaal moeten kopen.

Groetjes,

Ikke

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik16-8-2007 13:01:32

hey angie

ja u kaart was heel prachtig meid maja heel uw huwelijk was prachtig
melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...