Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16/08/08

15-8-2007 1:11:00
hey meiden

Ik heb eindelijk mijne pastoor gevonden joepie

de gemeentehuis en de kerk staan al vast
gemeentehuis om 10u30
dan eten met de ouders broers en zussen en de getuigen
om 15u de kerk
voor de foto's twijfel ik of ik da voor de kerk zou doen of na de kerk
donderdag ga ik naar de zaal zien voor 120 man tword een koudbuffet of vinden jullie da te min?
dj is gekozen
boeket is gekozen
weten jullie waar ik goedkoop aan een reserve boeket kan geraken?
kaars is gekozen ma nog ni besteld
ringen weten we nog ni sugesties zijn welkom

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 254

Valérie

Meld misbruik15-8-2007 14:49:22

hey melissa, waar gaan jullie trouwen? Wij stappen ook in het huwelijksbootje op 16/08/08! Jullie hebben al veel vastgelegd eigenlijk. Gaat da al om het gemeentehuis vast te leggen, want mijn ceremoniemeester zei dat da eigenlijk maar 6 maand op voorhand moet worden aangevraagd, vind da eigenlijk wel wa aan de late kant! Groetjes
Valérie

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik15-8-2007 19:33:57

hey valerie

Wij trouwen in vilvoorde en jij?
eum wij zijn gewoon gemeentehuis binnen gestapt en vroegen of die datum wel kon die van de gemeente zei ja om wat uur vroeg hij en wij zeiden 10uur30 en voor de paparassen moet ik 3maand op voorrand gaan ma ik ga vroeger gaan hoor

groetjes mel

Valérie

Meld misbruik16-8-2007 22:34:27

Hey Mel, wij trouwen in Sint-Niklaas. Hebben vandaag ook contact opgenomen met het gemeentehuis en de kerk. Hoop echt dat het volgend jaar wat beter weer is dan nu! Wanneer zou jij voor een kleed gaan kijken? Had zo okt-nov in gedachten! Wel makkelijk om te communiceren nu we allebei op dezelfde dag trouwen!
Groetjes, Val.

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik17-8-2007 12:51:28

hey val,
ik zou pas in Januari gaan.
ben gisteren achter zalen geweest he khad een prachtige zaal gezien ni duur.kmag het vergeten he NU al is ze bezet voor 16/08/08 erg he ben ik naar een ander gaan zien minder mooi maar wel mooi en krijg er meer gestest hij laat de prijs van de zaal praktis vallen enz
heb jij ook al zenuwen? mijn verloofd zei ja ik ga u valium kopen want tis erg me u.
groetjes mel

Valérie

Meld misbruik19-8-2007 20:40:31

Hey Mel
Wij hebben allereerst naar onze zaal die we wilden gebeld om te vragen wanneer ze nog vrij was. En we hadden eigenlijk nog geluk dat het 16/08/08 kon zijn. Voor de rest stond hun planning al vrij vol. Zijn nog naar 2 andere zalen gaan kijken, en die hadden mr 2 weekends meer vrij! De zaal is het iets waar je direct werk van moet maken. Daar hing bij ons de datum van af. Mijn ceremoniemeester ligt ook vast, heb die dezelfde dag nog gebeld. Als je er ook één wil, bel hem dan onmiddellijk nadat je de zaal hebt vastgelegd. Ik heb nog geen last van zenuwen, mr als ik zo eens denk aan hoe die dag er zou uitzien, dan krijg ik het soms wel warm! hehe...
Grtz, val. Als je wil, kunnen we mailen, want nu moet ik altijd naar dit tekstje zoeken om te zien wanneer je iets hebt teruggestuurd. Je ziet maar, zal alleszins m'n adres geven: val_vdvoorde@hotmail.com :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...