Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reeds 3 dagen getrouwd!!!

  14-8-2007 20:12:02
Hallo iedereen!!!

Ik ben getrouwd!!!! Ik moet het luidop zeggen, want het is nog niet echt door gedrongen.
Het was een fan-tas-ti-sche dag! Ik was om 4u al klaar wakker, om kwart na 6 is mijn ma (kapster) aan mijn haar begonnen. En om 9 u stond ik klaar boven te wachten tot mijn ventje zou aanbellen. Dat waren lange minuten zenne!!!
En dan ding-dong daar was hij... héél elegant ging ik van de trap af, flash flash die camera's deden hun ding en in het matte glas van de voordeur zag ik hem al staan... mannekes, ik dacht dat mijn hart uit mijn keel bonsde!
Dan moest ik die lange gang door tot aan die deur, tegen dat ik aan de deur was stonden de tranen al in mijn ogen. Ik deed de deur open en waaauuuwww!!!! Hij zag er geweldig uit! En hij vond het net zo! Want hij deinsde even achteruit, zo hard verschoot hij. :-)
Mijn bruidsboeket was bijna uitelkaar geschud, zo stond hij te trillen van de zenuwen...het is een schatje.
Iedereen stond al te snotteren.

En dan kon heel het gebeuren worden opgestart... een hele dag haasten én genieten... eerst het gemeentehuis, dat ging snel op 15min was het al geklonken... daarna iets gaan eten...dan om 13u naar de kerk. Dat was fenomenaal! Zoveel volk! De muziek in de kerk was van het muziek van Melsele 'De Kunstliefde', kippenvel telkens zij speelde. Na de kerk... rijst, veel rijst, en veel kindjes die een bloemetje kwamen afgeven. Echt heel plezant was dat en de grote verassing was dat mijn grootmoeder er stond... zij is heel slecht te been en woont in de ardennen en ging er normaal niet bij zijn en daar stond ze plots...amai dan hebben de traantjes bij mij hard gevloeid.

Dan foto's gaan nemen en daarna naar de feestzaal want om 4u begon de receptie... 2u lang handjes geven, zoentjes geven, dank u zeggen... dat was echt plezant. Iedereen zegt hoe geweldig je eruit ziet, dat is uiteraard plezant.

En het avondfeest begon om 19u. Het eten was heeeeeeel lekker, de sketches van de vrienden en familie was lachen en het dansen...non-stop! En om 6u lag ik in bed, niet mijn eigen bed, nee want van mijn getuige kregen we op het avondfeest een overnachting kado in een chic kasteel hotel in de buurt... zalig!

Wie al foto's wil zien... http://kristof-freya.bruiloftsite.nl

Groetjes
van Mevrouw Freya Stuer :-)

Freya
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 909


Aurélie
25-8-2007
 Meld misbruik14-8-2007 20:23:12

Dag Freya,

Eerst en vooral een dikke proficiat! Ben blij voor jullie dat alles zo goed verlopen is. Ik kreeg echt kippevel als ik je bericht las, zeker nu wij maar 11 dagen meer van onze grote dag verwijderd zijn. Hopelijk wordt het even goed als bij jullie.
Geniet nog goed na!
Groetjes,
Aurélie (25/08/2007)



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik14-8-2007 20:25:47

Proficiat Freya!! Jullie zagen er allebei schitterend uit.. Ik wens jullie een huwelijk toe zoals dat van mij tot nu toe al is.. schitterend!! :)



angelique
25-8-2007
 Meld misbruik14-8-2007 21:25:08

Hey,

Een dikke proficiciat, op de foto's zag je er stralend uit. Ik kijk al uit naar mijn grote dag, nu nog 11 dagen verwijderd. Kijk er echt naar uit. Geniet nog van de wittebroodsweken.

Groetjes,
Angelique
25/08/2007



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik14-8-2007 23:52:03

Hoi Freya

Het lijkt me een fantastische dag geweest te zijn. Ook wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en het was ook een schitterende dag.
Ons verslagje kan je lezen op http://guyenrebecca.bruiloftsite.nl onder onze trouwdag. Er staan nog geen foto's op, behalve 1 foto op de startpagina.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



melissa
16-8-2008
 Meld misbruik15-8-2007 1:27:31

hey

dikke proficiat meid.
Als ik u tekst las was het precies een echt prechtig sprookje dat je beleefde.
amaai u foto's echt super waauw ze. ik trouw pas volgend jaar maar hoop echt dat ik ook zo een super fantastisch huwelijk zal hebben zoals jij. alle ja 1 ding hebben we al gemeen, we hebben alle 2 schatjes van venten lol

groetjes
Melissa en sushi



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik15-8-2007 9:03:08

Hallo Freya,

Alvast proficiat! Ik heb ook een berichtje in jullie gastenboek geschreven.

Groetjes Petra
29/09/07
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl



marijke
20-7-2007
 Meld misbruik16-8-2007 17:25:12

Wij zijn ondertussen al 27 dagen getrouwd en we zijn terug van onze huwelijksreis.
Als het aan ons lag, dan zou ik heel het feest volgend jaar nog eens opnieuw willen doen! Het begint nu maar pas echt door te dringen dat het één van de mooiste dagen van mijn leven gaat worden... Nu hopelijk nog lang nagenieten!
Wij wachten nog op ons fotoalbum van de fotograaf... spannend!

Dus aan alle bruidjes in spé: GENIET ERVAN!


Marijke
20.07.2007

(http://bertenmarijke.onzetrouwpagina.com )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...