Terug naar overzicht
Hey KathleenWij hebben dit inderdaad ook zo opgelost.Wij geven geen receptie en enkel avondfeest voor 150 pers, dus hebben wij dit zo gedaan...Bvb ook voor tantes van mijn ouders, buren van onze ouders, bepaalde collega's ...Ik heb dit nog al geweten hoor, gewoon doen waar je je goed bij voelt ..Succes Sarah15*09*07(nog 32 dagen !!!)
Hoi Katleen, wij hebben heel wat buren in onze straat en in de straat van mijn ouders, een gewone mededeling gestuurd (was identiek aan de andere, alleen een ander versje erop) Groetjes, en een fijne dag !
Hey,Wij zijn ook van plan om dit te doen. Ik was ook nog aan het twijfelen, maar nu heb ik ineens ook bevestiging gekregen.groetjes,Valerie7 juni 2008
Hey,wij hebben enkele mensen ook enkel een aankondiging gegeven, oa aan ooms en tantes van mijn ouders. Bij ons was het makkelijk op te lossen, want het was een uitnodiging die geplooid was, met onderaan het kaartje voor de receptie en voor het avondfeest. Voor de aankondigingen hebben wij gewoon het onderste van de uitnodiging afgedaan.Groetjes,Lies102 dagen getrouwd
Dag kathleen,wij zitten een beetje in dezelfde situatie; wij doen ook geen receptie. We versturen wel veel aankondigingen, zodat de mensen naar de kerk kunnen komen indien ze dit willen. Dan zijn ze in ieder geval op de hoogte. Groetjes,Katleen (27/10)
Hey Kathleen,Wij hebben ook heel wat mensen een "blanco" trouwkaart gestuurd om deze te laten weten dat we trouwen zodat ze eventueel naar de mis kunnen komen.Na de mis geef ik een drankje als bedanking dat deze aanwezig waren, misschien is dit een ideetje?Succes! Mieke