Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt nog 22/9/07

  14-8-2007 12:15:31
Hoi bruidjes in spe,
wie trouwt nog 22/9/07? Moeten jullie nog veel doen?
Mieke
22/09/2007

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 888


Evy
22-9-2007
 Meld misbruik14-8-2007 12:19:47

Hi Mieke,

wij trouwen ook op 22 september 2007.
Wat wij nog moeten doen: misboekjes drukken(doen we zelf) ons menu's laten drukken na bevestiging na datum 22 augustus. verder de bloemmetjes gaan kiezen voor de kerk en in de zaal. Verder nog snoepjes voor de kids en volgende zaterdag de huurkostuums voor getuigen en vaders gaan kiezen. als Laatste is de notaris aan de beurt. nog veel geluk en groetjes evy



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik14-8-2007 12:22:28

Hallo Mieke,

Wij trouwen 29/09/07, bedankt trouwens voor je berichtje op de misboekjes :-)
Ja het begint seriues in te korten! Straks of morgen naar het kopiecenter voor de misboekjes, mijn bedankjes maken , maar dat zal pas half september zijn, de teksten schrijven kan ik mss al doen. Voor de bloemen te bestellen moet ik nog eens langsgaan en dan natuurlijk al die details gelijk overal nog eens gaan vragen of alles inorde is tg die dag! Want je weet maar nooit!

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl



Els
22-9-2007
 Meld misbruik14-8-2007 14:26:10

Hey Mieke,

Wij trouwen ook op 22 september! Nog 39 dagen te gaan dus... Iedereen zegt dat het op het einde durft traag gaan maar dat vind ik toch écht niet; de tijd vliegt voorbij ;-)
Wat moeten we nog doen?
- misboekjes printen en knutselen
- gastenboek maken
- enveloppendoos knutselen
- nog een paar danslessen
en dan natuurlijk nog wat laatste afspraken; fotograaf,videograaf, ceremoniemeester, DJ, zaal, pastoor, reisbureau... Eigenlijk moet er nog veel op het laatste moment (wat niet vroeger kan gebeuren).
En ook af en toe wat stressen natuurlijk ;-)

Els
22/09/07
elsenstijn.trouwen.com



Judith
22-9-2007
 Meld misbruik14-8-2007 15:46:29

Wij trouwen ook op 22-9.
We hebben alles zover klaar. Gisteren is ons misboekje goedgekeurd, dus dan kunnen we nu gaan drukken.
Enige wat we nog moeten bestellen zijn de bloemen voor op de auto, bruidsboeket en corsages.

En natuurlijk duimen voor goed weer!

Groeten,
Judith
22-9-2007



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 18:49:29

Hallo!!
ook wij stappen de 22e september in het huwelijksbootje! En het begint allemaal serieus te korten als je het mij vraagt! zeggen dat het op het einde traag gaat is bij ons ook niet aan de orde want de tijd vliegt voorbij!
wij moeten nog de misboekjes printen en inbinden (doen we zelf) de bedankjes maken (de boontjes en kaartjes eraan hangen) en dan bovenal het belangrijkste waar ik me het meest zorgen over maak : weten hoe we de mensen kunnen laten weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten (zijn er 220 dus is wel moeilijk!)
Hoop dat het allemaal tijdig zal lukken, maar een mooie dag wordt het sowieso, daar twijfelen we niet aan!
veel geluk nog allemaal!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...