Terug naar overzicht
volgens onze ontwerper mag je hier zeker niet in overdrijven, niet iedereen komt naar de kerk en als je een per 2 stoelen legt is dit voldoende, ik zou zeker niet over 100 misboekjes gaangroetjes steph
Hey Petra,Ikzelf dacht dat 100 te weinig ging zijn en 150 veel te veel maar heb er toch 150 laten kopiëren.Gelukkig maar! Er waren maar 8 boekjes over... Ik zou dus gerust voor 150 gaan als ik u was, en in een kopiecenter kost dat echt geen geld. Als je ze laat drukken kan je natuurlijk altijd 1 per 2 personen rekenen om drukkosten te besparen.GroetjesWendy
Dag Petra,Ik heb er 100 voorzien. Nicht van mij had ook met trouw zoveel en was genoeg. kan je moeilijk inschatten. Niet iedereen komt naar kerk, en je hebt ook weer anderen waarvan je mss niet verwacht. Mieke22/09/2007
Volgens de ceremoniemeester: van 75 tot 150 afhankelijk of je veel of weinig mensen verwacht.
Dag Petra,hangt er vanaf of je veel volk verwacht en of je van plan bent om iedereen een boekje te geven of per twee personen.Als je ze gewoon laat kopiëren in een copycenter hoef je niet echt in te zitten met de prijs en zou ik er 150 nemen, als je bij een drukker gaat kan je misschien beter één per twee personen voorzien.Ik heb 200 boekjes voorzien maar ik verwacht veel volk omdat ze mij goed kennen op de parochie (ik zing in het kerkkoor).Groetjes,Veerle18/08/07
Hallo,Wij hadden 200 misboekjes en hadden er maar een stuk of 5 over... Wij hadden lang getwijfeld, het leek ons overdreven veel, maar dat bleek dus toch niet zo te zijn. Niet iedereen die naar je feest komt, komt naar de mis inderdaad. Maar vergeet niet dat er ook mensen zijn die niet naar je feest komen, maar wél naar de mis... groetjesLien
Hallo allemaal,Ik heb hierover ook al nagedacht, maaar hoe schatten jullie dit aantial in?Vragen jullie aan de mensen als je ze gaat uitnodigen of ze naar de mis ook komen of hoe doe je dit? groetjesMarijke 16/08/2008
Hey,Ik vond het ook moeilijk om het in te schatten. Ik wou er ook 150 maar we hebben er uiteindelijk 120 laten maken en daar hebben we nu nog de helft van over.We kennen nochtans heel wat mensen maar niet iedereen komt graag naar de mis en sommigen komen gewoon nadien om een bloemetje af te geven of zo.Groetjes, Sissi(82 dagen getrouwd)
Hoi PetraJe moet eens kijken hoeveel mensen je uitnodigd en afh. welke dag je trouwt!Wij hadden er 130 en er waren er 40 over, we trouwden op een vrijdag en het was slecht weer...Succes nog!GroetjesVeroniekgetrouwd op 20 07 2007