Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

14-8-2007 10:13:06
We zitten een beetje in de knoei met onze dagindeling. Wij trouwen om 15u voor het stadhuis. De verplaatsing van het stadhuis naar de feestzaal duurt een 35 minuten. Dus rond 16u zijn we daar. In de tuin van de feestzaal houden we onze kerkelijke plechtigheid. Dit hadden we graag rond 18u gedaan. Tussen 16 en 18u wilden we foto's gaan trekken. Wat intussen met de getuigen/ouders? Die kunnen we toch moeilijk gewoon aan de zaal 'droppen'. Hoe zouden jullie dit oplossen?? 'k Zit me hier al dagensuf te piekeren...

evy
1-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 259

karien
11-8-2007
 Meld misbruik14-8-2007 12:25:43

Hey Evy,

Wij hadden een gelijkaardig probleem. Wij trouwden op het stadhuis om 11hr45 en om 14hr30 voor de kerk. Tussenin zijn wij foto's gaan trekken en ik heb aan mijn ouders de sleutel meegegeven van ons huis. Mijn mam had koffiekoeken gehaald voor de getuigen en de naaste familie. Bij ons was dit mogelijk daar we niet ver van het stadhuis wonen.
Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes en veel succes en vooral geluk,
Karien

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik14-8-2007 13:26:32

Dag Evy,

wij hebben een aperitiefboottocht (in Gent) gereserveerd voor onze ouders na het stadhuis, terwijl wij de foto's gaan trekken. Het hangt er natuurlijk vanaf waar je trouwt, maar misschien is er ergens in de buurt wel een leuke activiteit die je kan plannen voor je familie in de tussentijd?

Groetjes,
Veerle
18/08/07

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik14-8-2007 17:33:50

hallo,
wij zaten eerst ook met dat probleem
we trouwen om 11 uur voor de wet, om 14 uur voor de kerk en om 19uur begint het avondfeest.
tussen het stadhuis en de kerk gaan we met de naaste familie en getuigen in de feestzaal broodjes eten. na de kerk gaan wij foto's maken en gaan de getuigen en naaste familie naar de feestzaal waar voor hun een kleine receptie gedaan wordt. we hadden ook al het gedacht om de familie mee te nemen naar de locatie van de foto's en hen daar iets te laten drinken.

groetjes
heidi
7/6/08

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik14-8-2007 21:27:16

Hey evy

Bij ons was 't ook zoiets.. wij hebben ervoor gekozen 't grootste deel van de foto's voor de trouw te trekken. (dus 's morgens.. lekker intiem samen, genieten.., daarna naar de familie en daar foto's getrokken en dan pas naar 't gemeentehuis.) tussen het gemeentehuis en de kerk hadden we nog een dik half uur, maar dat is uiteindelijk een kwartiertje geworden, want iedereen wilt je feliciteren. Bij de kerk heb ik even getwijfeld om een crèmecar te laten komen om dat half uur op te vullen, maar ik zeg 't.. de mensen hebben daar wat staan zeveren en zich gene minuut verveelt.
En dan na de kerkelijke plechtigheid zijn wij nog wat foto's gaan trekken en is de familie naar de zaal gereden waar ze een aperitiefje kregen en wat konden bekomen in afwachting van ons..
Weet je, zo'n dag wijst zichzelf eigenlijk uit. Heb me daar ook weken over sufgepiekerd en achteraf bekeken eigenlijk voor niets.. :)
Geniet er maar gewoon lekker van..

Wendy
(05/08/06)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...