Terug naar overzicht
hallo,wij zijn dit weekend in hasselt gaan kijken. daar ligt een winkeltje in de schrijnwerkersstraat. daar kan je alle kaarsen laten maken in de kleur of vorm die je wilt. je hebt moderne en de klassieke kaarsen. en het is er helemaal niet duur. wij hebben daar kaarsen gezien voor 10 euro en echt heel mooi. we zijn nog niet uit over de keuze wat we willen.groetjesheidi
Hoi,Wij hebben onze huwelijkskaars besteld via het internet: www.dekaarsengieterij.be We waren heel tevreden van het resultaat. Veel succes,Ann
Ik heb de onze net besteld bij Jokakaarsen... de moeite waarde om eens te bekijken:www.jokakaarsen.be Succes!Lien xx
onze kaars komt van figaro in de Plezantstraat in Sint-Niklaas....heel vriendelijke dame en je kiest wat je wilt van kaars, wel kleur, welke tekst en tekstkleur, met foto,....De kaars die wij hebben gekozen komt uiteindelijk van jokakaarsen in roeselare, maar besteld via figaro...groetjesellen
Hey Melissawij hebben onze kaars ook bij Joka kaarsen besteld.Wij zijn ook zéér tevreden, héél mooi en superservice.Succes ermee GroetjesSarah15*09*07
Heyla,Ik heb m'n kaars ook gekocht bij de kaarsengieterij. Wel niet online, ik ben naar hun winkel geweest in de St-Amandstraat in Brugge. Je hebt er een hele ruime keuze! Veel groetjes,Annelies25/08/07
Hey, in Gent weet ik ook nog een winkel. Pascali, daar verkopen ze trouwkaarsen met naam en datum erop. Het is een soort liturgisch winkeltje met kaarsen en kruisjes, ... Vriendelijke mensen en na een week kan je je bestelling gaan afhalen.
Hey Melissa, Wij hadden onze huwelijkskaars ook bij joka kaarsen besteld via de site. Mooie kaarsen, alleen een week voor ons huwelijk heb ik onze kaars toegestuurd gekregen en alsof dit nog niet genoeg was, was zowel mijn naam als deze van mijn man verkeerd, terwijl onze namen wel degelijk correct in de mail stonden. Ik heb de kaars ondertussen teruggestuurd en diezelfde dag zijn we in Scherpenheuvel een kaars gaan halen. Wij hebben dus een minder goede ervaring met Joka kaarsen, maar het blijven mooie kaarsen. Groetjes, Karien
Hey Mel,Die van ons komt ook van bij Joka kaarsen. Kijk is op hun website. Ik heb gewoon via internet mijn keus gemaakt en dan per telefoon besteld en 2 weken later mocht ik ze gaan halen. Is wel in Roeselare maar ja sushi die rijd graag rond he :-)Groetjes,Angiereeds 31 dagen gehuwd He das ook toevallig, gijle viert vandaag ulle 6 maand samen en wij ons 1 maand getrouwd :-)
hey angieda wordt toch gevierd he da 1m getrouwd? ik mag sushi zen plannen niet weten snif snif kga hem ook een kadotje halen with my dogs
Hallo Melissa,Ga eens kijken op www.beautycandles.be Daar hebben ze hele mooie huwelijkskaarsen! Mijn huwelijkskaars komt vandaar en heb ze zelf mogen gaan afhalen! Je kan deze ook bestellen!Groetjes Petra29/09/07
Hoi,In de abdij van Dendermonde hebben ze hele mooie, zelfs in kaligrafie.Groetjes,Ilse
ik heb mijn huwelijkskaars gekocht bij Sente en van bael in sint-Pieters-Rode (internetadres : http://www.kaarsen-sente.be ) Heel vriendelijke mensen die ervoor zorgen dat je huwelijkskaars er perfect uit ziet.
Wij hebben onze huwelijkskaars besteld via : http://www.beautycandles.be Wij kozen voor een eenvoudig exemplaar. Vierkant, wit met de twee zilveren ringen. Heel mooi.Zeer tevreden van onze bestelling en alles is zeer snel en vlot verlopen.
hey meidenthx voor jullie reacties.ik heb een keuze gemaakt ik heb ze online besteld bij beautycandlesdie kaars sprak me direct aan en ze was redelijk van prijsnu zien da het zo mooi is dan die op de foto he