Terug naar overzicht
hallo,wij maken onze uitnodigingen ook zelf. kan geen voorbeeld doorsturen. we hebben ons idee gevonden op www.intercard.be wij hebben het voorbeeld met de puzzelstukjes. papier hebben we in de ava gehaaldgroetenheidi
Wij maken onze uitnodigingen ook zelf, kan nog wel geen voorbeeldje laten zien. We doen het met leuke foto's van onszelf via de website van exell.
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. Voor de voorkant hadden we een foto van de trouwringen (de echte), op zo'n manier dat je bij 1 de namen er in gegraveerd kan zien. Links binnen staat er dan een gedichtje, rechts binnen de uitnodiging zelf en aan de achterkant een plannetje om naar de feestzaal te rijden. Ik zal ze eens proberen door te mailen...groetjes,mieke (nog 18 dagen...)
Ik maakte de uitnodigingen voor een vriendin. ik mail je een voorbeeldje door!alvast veel succes
Aangezien ik zelf in de grafische sector zit kan ik natuurlijk niet anders dan zelf mijn uitnodigingen maken... De achtergond is een sepia foto... Onze namen zijn ook in bruine tinten gemaakt en dan staat er het in mijn ogen redelijk klassieke Ja, Wij trouwen... Dan hebben we in 2 kaders een "pasfoto" van ons tweeën ... Deze zijn in kleur waardoor dat je aandacht echt wel naar die foto's getrokken wordt samen met het "letterlogo" van onze namen... Zal vanavond eens een PDF'ke maken en doorsturen...In ieder geval veel ontwerpplezier
Hey, bedankt allemaal!! Heb al enkele voorbeelden gezien die echt mooi zijn! Puik werk ;-)Veel succes verder...Groetjes, nanouchka