Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

13-8-2007 17:58:41
hey meiden,
zijn er onder jullie die ook zelf hun uitnodigingen maken? Gisteren hebben we eens een beetje gebrainstormd en wat dingen uitgeprobeerd. We zouden nu graag eens nog enkele voorbeeldjes zien om eventueel nog ideeen op te doen. Zijn er mensen die hun uitnodiging eens willen doormailen naar mij?
Mijn e-mailadres is: nanouchka.derave@telenet.be
Mercietjes,
Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 525

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik13-8-2007 19:01:50

hallo,
wij maken onze uitnodigingen ook zelf. kan geen voorbeeld doorsturen. we hebben ons idee gevonden op www.intercard.be

wij hebben het voorbeeld met de puzzelstukjes. papier hebben we in de ava gehaald

groeten
heidi

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik13-8-2007 20:53:34

Wij maken onze uitnodigingen ook zelf, kan nog wel geen voorbeeldje laten zien. We doen het met leuke foto's van onszelf via de website van exell.

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik14-8-2007 9:47:11

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. Voor de voorkant hadden we een foto van de trouwringen (de echte), op zo'n manier dat je bij 1 de namen er in gegraveerd kan zien. Links binnen staat er dan een gedichtje, rechts binnen de uitnodiging zelf en aan de achterkant een plannetje om naar de feestzaal te rijden. Ik zal ze eens proberen door te mailen...

groetjes,
mieke (nog 18 dagen...)

Stefanie

Meld misbruik14-8-2007 10:16:06

Ik maakte de uitnodigingen voor een vriendin. ik mail je een voorbeeldje door!

alvast veel succes

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik14-8-2007 15:25:54

Aangezien ik zelf in de grafische sector zit kan ik natuurlijk niet anders dan zelf mijn uitnodigingen maken... De achtergond is een sepia foto... Onze namen zijn ook in bruine tinten gemaakt en dan staat er het in mijn ogen redelijk klassieke Ja, Wij trouwen... Dan hebben we in 2 kaders een "pasfoto" van ons tweeën ... Deze zijn in kleur waardoor dat je aandacht echt wel naar die foto's getrokken wordt samen met het "letterlogo" van onze namen... Zal vanavond eens een PDF'ke maken en doorsturen...

In ieder geval veel ontwerpplezier

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik14-8-2007 19:06:44

Hey, bedankt allemaal!! Heb al enkele voorbeelden gezien die echt mooi zijn! Puik werk ;-)
Veel succes verder...
Groetjes, nanouchka

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...