Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pas trouwkleed

  13-8-2007 12:32:28
Dag iedereen!
Wou mijn geluk even delen met jullie. Vorig jaar in november had ik mijn trouwkleed gekozen, al een tijdje geleden dus. Ik was er wel erg snel bij, maar vond dat toch iets belangrijks zo...
En dit weekend, afgelopen zaterdag, mocht ik mijn kleed eindelijk passen! En het was gewoon geweldig!!! Perfect!! Was zelfs beetje zenuwachtig, beetje ook uit schrik dat het ineens zou tegenvallen, maar neen! Ik had enorm spijt dat ik het moest uitdoen, het zat allemaal zo mooi. Eigenlijk zelfs was ik vergeten hoe mooi het wel was (was al een tijdje geleden dat ik het nog gezien had hehe)
Het is een apart gevoel, en hopelijk mogen dat velen onder jullie ook nog meemaken :-)

Groetjes
Marijke

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 815


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-8-2007 20:16:22

Hallo Marijke!
Super gewoon! Ben blij voor je! Je bent niet de enige die er zo snel bij is, ik denk dat ik nog sneller ben....
Ik heb het 2maand geleden besteld, het is in januari klaar (eerste pas), maar ik trouw pas 22.08.2009. Dus dat is nog even. Ik ging gewoon eens kijken naar de prijzen (kwestie van onze budgetplanning op te stellen), en ik vond onmiddellijk mijn droomjurk! Heb er nog even over nagedacht, het even met mijn verloofde besproken, en dan beslist om het nu al te doen. Zoals je zegt is het iets zeer belangrijks, en zo heb ik minder stress in de laatste maanden. Mijn jurk is geregeld, en dat scheelt al een pak!
veel succes nog met de voorbereiding, ik geniet er alvast ten volle van!
xxx amber xxx
thierry-amber.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...