Terug naar overzicht
Hallo, Ik ken Primaleen. Dat is toch in veltem - Beisem hé? Nu mijn trouwkleed komt er niet van, maar mijn vriend zijn kostuum wel. Heb toen de kleren in de etalage bekeken en ik heb gezien dat ze deze ook hadden waar ik mijn kleed ben gaan halen. Ik denk dus wel dat ze de courante merken hebben. Misschien kan je eens bellen en het vragen (zeker als je naar iets specifiek zoekt). Nu moet ik wel zeggen dat het niet altijd even goed was dat er ook gewone klere werden verkocht. Zo werden mijn vriend en schoonpa aan hun lot overgelaten toen ze moesten terug gaan om te passen. het was er toen druk. Nu, ik denk niet dat het bij de bruidskleren zo is, aangezien dat op het eerste verdiep is. Hopelijk ben je hier iets mee, Groetjes, Eva 01.09.2007
Valerie,mijn trouwkleed was afkomstig van Primaleen en ik kan je maar één ding aanraden: zoek best een andere winkel! Ik heb niks anders dan problemen gehad bij hun (zelfs zo erg dat er een advocaat aan te pas is moeten komen). Nog nooit ben ik zo slecht behandeld in een winkel!!!!Als je heel het verhaal wilt horen (want het is te lang om hier te schrijven) laat me dan maar iets weten op jijnke@hotmail.com
Hallo,Helaas heb ik ook niet zo'n goeie kritiek gehoord over die winkel. Een collega van mij is vorig jaar getrouwd. Zij had een jurk van Linea Raffaelli en die kostte daar enkele honderden euro meer dan bv. bij Maxim's in Aarschot....Nog veel organiseer-plezier,Monique23/08/08