Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele, creatieve manier om tafelnamen toe te kennen?

  13-8-2007 10:41:37
Hallo!
Wij hebben als tafelnamen gekozen voor bestemmingen die we in onze tijd die we al samen zijn, samen bezocht hebben. Ik ben nog op zoek naar een manier om die naam op tafel te plaatsen. Ik had ook graag aan elke bestemming ofwel een leuze, tekst of foto gekoppeld. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken: gevouwen kaart, geplastificeerd blad...??

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1028


An
16-6-2007
 Meld misbruik13-8-2007 12:01:54

Hallo,ik had gewoon foto's van bloemennamen (onze tafels ware naar bloemen genoemd) op een wit karton afgedrukt op een A4 en dit dubbel geplooid en zo op tafel laten zetten. Nadien doe je er toch niets meer mee.



K
25-8-2007
 Meld misbruik13-8-2007 14:00:06

wij hebben 2 foto's aan de binnenkant hangen en langs de buitenkant schrijven we de plaatsnaam.
Wij gebruiken hiervoor de overschot van onze uitnodigingen die niet gedrukt zijn langs de buitenkant (we hadden hier zelf iets opgeplakt) en donkerbruin zijn. Door de foto's wordt de binnenkant volledig bedekt...



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik13-8-2007 14:27:57

Hey Sofie,

Wij gaan A4'tjes plastifiëren met daarop telkens een foto van onszelf met een gebouw of een monument in Mechelen, want dat is ons thema en we zijn op een supermooie zonnige dag foto's gaan nemen, met gewone kleren aan dan bedoel ik en die zijn eigenlijk echt wel tof.

Groetjes,
Véronique 31/08/2007



Sofie

 Meld misbruik13-8-2007 14:49:18

Alvast bedankt voor de tips!

Véronique,
Nog een bijkomend vraagje: hoe plaats je die geplastificeerde A4-tjes dan op tafel?

Groetjes,
Sofie
15/09/07



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik13-8-2007 15:20:50

Hey,

je kan ook een foto van elke bestemming op de tafel zetten (bvb. in zo'n fotoclips die je in blokker of casa kan kopen). En dan diezelfde foto nog een keer laten afdrukken als puzzel bij kruidvat of hema... Dan geef je iedereen een puzzelstukje en moeten ze zelf uitzoeken van welke foto hun stukje is en wat de stukjes samen vormen!

Groetjes
Evelien



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik13-8-2007 17:10:28

In de Blokker zag ik net van die glazen 'bollen' waarin je een foto kan steken.
2€ per stuk, dus dat valt nog redelijk mee, hé.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...