Terug naar overzicht
Hallokes Elsneen hoor dit is helemaal niet normaal , mag ik vragen welke winkel je bent geweest ?Ik ben in Januari voor de eerste keer gaan kijken achter een trouwjurk en ik heb er mss wel 30 aangehad en heb toen eentje gekozen van linea , maar de dame van de winkel zei direct dat ikniet direct hoefde te beslissen of ik 1 van deze zou nemen . Ze zei dat ik er gerust nog eens over mocht slapen welke het zou worden . Zou zeggen kijk nog maar es in een andere winkel , want tenslotte moet je eens je jurk gekozen toch nog 3x maal naar de bruidswinkel teruggaan he .groetjes Kelly29/09/2007
hoi,ik had net hetzelfde voor, ik was bij Sofie in deinze gaan kijken en ze deden daar erg onvriendelijk dat ik veel te vroeg was en dat ik pas in november moest terugkomen. Ze toonde mij dan een kleed dat ik echt prachtig vond en dan ineens was het 'aja dat kan je niet meer krijgen, komt terug in november dan zie je de nieuwe collectie'.Ik was er van aangedaan maar de volgende dag ben ik dan naar een andere winkel gegaan, het was een compleet andere mentaliteit en ik heb daar het kleedje van mijn dromen gevonden.Nog veel succes met je zoektocht. Het zal wel beteren.groetjes,Stephanie
Aan Kelly en aan Els,Waar zijn jullie geweest?GrLieselot
Hey,Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Modeshow in Geraardsbergen. Kreeg ook zo'n boek, en dan mocht ik maar 1 jurk passen omdat ik er alleen was en niemand bij had. Was er ook niet goed van. Gelukkig was het niet de eerste winkel waar ik ging, anders kan ik me inbeelden dat dat inderdaad vrij ontmoedigend is... Bij Moderna Fashion in Schepdaal en bij Maxim's Couture in Mechelen ben ik telkens ongelooflijk vriendelijk ontvangen, werd super begeleid, ze keken echt naar mijn smaak en budget. Dus ik zou zeggen, laat je niet ontmoedigen en maak gewoon een afspraak in een andere bruidswinkel. Ik was ook relatief vroeg (we trouwen in mei), maar in geen van beide hebben ze me gezegd dat ik later moest terugkomen. Het kleed dat ik nu gekozen heb is trouwens al van de collectie van 2008 van Pronovias, dus zo zie je maar.Veel succes nog,Tania
Euhm, neen dit vind ik wel niet kunnen!wat een ontgoocheling!Ikzelf ben langsgeweest bij Mia Monta een eerste keer. Zonder verwachtingen eigenlijk, wist niet hoe te beginnen met kiezen. En die eerste dag al, ook al had ik geen afspraak gemaakt (!) heb ik wel 10 jurken aangehad. En steeds werd ik er geholpen met de glimlach, chapeau voor Mia Monta!GroetjesMarijke
vorige zaterdag ging ik voor de eerste keer naar Caro in Geraardsbergen, en heb daar direct mijn idee van trouwkleed mogen samenstellen en passen, ze waren daar heel vriendelijk en hulpzaam. En heb daar mijn trouwkleed besteld
Hoi Els Dat is zeer spijtig voor je dat je zo behandeld werd hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter hé,ik moet ook nog beginnen aan mijn zoektocht naar een jurk welke winkel was het als ik vragen mag ?daar zien ze mij dan al niet GRTS
hallokes ElsIk ben bij couture Rachel geweest in Temse , is geen grote bruidswinkel maar hebben redelijk veel hangen en zijn daar ongelooflijk vriendelijk , zijn ook helemaal niet opdringerig .groetjes Kelly
Ik ben naar modeshow in geraardsbergen geweest net als Tania!Merci voor jullie reacties, ik ben al gerustgesteld.Ik ben van plan om eens te gaan kijken in Oostende in Azzurro; Ik heb een tijdje in Oostende gewerkt en heb er vaak mooie, betaalbare trouwjurken zien hangen. Qua service enzo weet ik wel niet. Heeft iemand hier al ervaring mee?