Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paniek

12-8-2007 20:36:36
hey meiden,
ik zit met een zwaar probleem ik krijg mijne pastoor niet te pakken ni in zijn kerk ni bij hem thuis ni per telefoon weet nog iemand hoe ik de pastoor kan bereiken?
bruiden die ook in Vilvoorde gaan of getrouwd zijn hoe hebben jullie hem te pakken gekregen. ok ik panikeer mss voor niks omdat ik pas 16/8/08 ga trouwen maja kwil wel echt voor de kerk trouwen zo da mijne papa me tot altaar brengt enz

groetjes melissa

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 217

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik12-8-2007 21:11:04

Dag Melissa,

ik kan me voorstellen dat het frustrerend moet zijn als je hem niet te pakken krijgt maar probeer je niet te veel op te jagen, je hebt nog ruim de tijd.

Pastoors zijn vaker niet dan wel thuis, regelmatig proberen bellen op verschillende tijdstippen zou ik zo zeggen. Of heb je anders nergens een telefoonnummer gevonden van het parochiesecretiaat of iets dergelijks? Daar kunnen ze je normaal ook verder helpen.

Als je hem echt niet kan bereiken kan je ook altijd eens naar een gewone misviering gaan en hem daarna aanspreken.

Veel succes!
Veerle
18/08/07

an
28-7-2007
 Meld misbruik12-8-2007 22:27:09

Pastoors hebben ook recht op vakantie!
Wacht een paar weken en probeer opnieuw, je hebt tijd zat!

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik13-8-2007 9:54:49

Stop een brief in zijn brievenbus waarin je vraagt om je te contacteren. Zelfs als hij enkel om 1 uur 's nachts thuis is, zal hij dat vinden.

En misschien is hij inderdaad met verlof...

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik13-8-2007 21:59:02

hey
dank u voor jullie tips heb zelf al bericht gelaten op hun antwoord apparaart ja ma da van da briefje vind ik een goed idee zal ik zeker doen en srr an da ik zo vroeg al bezig ben met mijn huwelijk ma ik wil ni stressen op menne trouw dag zelf ze alles wa ik nu al kan regelen is al een klein stukje minder verrassingen da ik kan krijgen heb jij mss alles geregeld op een paar maand zoja dan moede mij da is uitleggen hoe ze!
En trouwens An hij is ni op conge ben om 21U30 gepaseerd en er brande licht ma vond het te laat om nog te gaan maar zoals Veerle zei zal ik op verschillende tijdsstippen bellen of ja des noods na de mis gaan maja da zal ik wel nog een beetje uitstellen da laatste

dank u meiden

groetjes melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...