Terug naar overzicht
Dag Melissa,ik kan me voorstellen dat het frustrerend moet zijn als je hem niet te pakken krijgt maar probeer je niet te veel op te jagen, je hebt nog ruim de tijd.Pastoors zijn vaker niet dan wel thuis, regelmatig proberen bellen op verschillende tijdstippen zou ik zo zeggen. Of heb je anders nergens een telefoonnummer gevonden van het parochiesecretiaat of iets dergelijks? Daar kunnen ze je normaal ook verder helpen.Als je hem echt niet kan bereiken kan je ook altijd eens naar een gewone misviering gaan en hem daarna aanspreken.Veel succes!Veerle18/08/07
Pastoors hebben ook recht op vakantie!Wacht een paar weken en probeer opnieuw, je hebt tijd zat!
Stop een brief in zijn brievenbus waarin je vraagt om je te contacteren. Zelfs als hij enkel om 1 uur 's nachts thuis is, zal hij dat vinden. En misschien is hij inderdaad met verlof...
hey dank u voor jullie tips heb zelf al bericht gelaten op hun antwoord apparaart ja ma da van da briefje vind ik een goed idee zal ik zeker doen en srr an da ik zo vroeg al bezig ben met mijn huwelijk ma ik wil ni stressen op menne trouw dag zelf ze alles wa ik nu al kan regelen is al een klein stukje minder verrassingen da ik kan krijgen heb jij mss alles geregeld op een paar maand zoja dan moede mij da is uitleggen hoe ze!En trouwens An hij is ni op conge ben om 21U30 gepaseerd en er brande licht ma vond het te laat om nog te gaan maar zoals Veerle zei zal ik op verschillende tijdsstippen bellen of ja des noods na de mis gaan maja da zal ik wel nog een beetje uitstellen da laatstedank u meidengroetjes melissa