Terug naar overzicht
De colruyt is ook heel gemakkelijk en goed!
hoi Ik heb bij colruyt gewerkt als jobstudenten en ik kan wel zeggen dat colruyt succes heeft met zijn lijsten je kan altyd melden van huwelijkslijst en voor wie niet kan kiezen hebben we ook een gezamelijke rekeninggroetjes melissa en sushi
Hey,Wij wonen wel al samen, maar gaan een huwelijksreislijst maken: de reis in stukken opgesplitst, en mensen kunnen dan een deeltje cadeau doen. Zoals je zegt zijn er altijd mensen die toch liever geld geven dan zo'n cadeau van een lijst, daarom geven we ook ons rekeningnummer op. We proberen zo in elk geval met zo weinig mogelijk enveloppen op het avondfeest te zitten, want ik heb al een paar keer gehoord dat een groot deel ervan gestolen was, en dat is pas jammer natuurlijk... Qua lijsten is het wel handig dat je via een keten of zo werkt, waar er in elk geval op verschillende plaatsen winkels van zijn. Zo hoeft online ook niet per se, als iedereen er maar relatief makkelijk raakt. En misschien ook een winkel waar jullie veel spullen naar je zin vinden, want als je de helft van de lijst moet vullen met dingen waar je toch niet zo gek van bent, is dat ook zonde.Succes ermee!!!Tania