Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijst

12-8-2007 11:14:19
Hoi,

aangezien wij nog niet samenwonen zijn wij van plan enkel een huwelijkslijst te leggen en dus geen enveloppen of rek. nr. Zouden we dit wel doen? Er zijn nl altijd mensen dat geen cadeau willen bestellen... Misschien beter ook een rek. nr opgeven? En hebben jullie ervaringen met lijsten? Wij waren aan het denken aan de inno aangezien je daar ook online op kunt bestellen wat wel makkelijk is?..

Bedankt!
groetjes kim

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 371

an
28-7-2007
 Meld misbruik12-8-2007 15:14:41

De colruyt is ook heel gemakkelijk en goed!

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik12-8-2007 18:50:24

hoi

Ik heb bij colruyt gewerkt als jobstudenten en ik kan wel zeggen dat colruyt succes heeft met zijn lijsten
je kan altyd melden van huwelijkslijst en voor wie niet kan kiezen hebben we ook een gezamelijke rekening

groetjes melissa en sushi

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik13-8-2007 10:13:22

Hey,

Wij wonen wel al samen, maar gaan een huwelijksreislijst maken: de reis in stukken opgesplitst, en mensen kunnen dan een deeltje cadeau doen. Zoals je zegt zijn er altijd mensen die toch liever geld geven dan zo'n cadeau van een lijst, daarom geven we ook ons rekeningnummer op. We proberen zo in elk geval met zo weinig mogelijk enveloppen op het avondfeest te zitten, want ik heb al een paar keer gehoord dat een groot deel ervan gestolen was, en dat is pas jammer natuurlijk...
Qua lijsten is het wel handig dat je via een keten of zo werkt, waar er in elk geval op verschillende plaatsen winkels van zijn. Zo hoeft online ook niet per se, als iedereen er maar relatief makkelijk raakt. En misschien ook een winkel waar jullie veel spullen naar je zin vinden, want als je de helft van de lijst moet vullen met dingen waar je toch niet zo gek van bent, is dat ook zonde.

Succes ermee!!!

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...