Terug naar overzicht
Hey Cindy,Ik had hetzelfde gevoel: namelijk: dat ik met niets anders meer bezig was of onze trouw. Daarom heb ook ik een website gemaakt om me mee af te reageren.Via www.bruiloftsite.nl kun je volledig gratis een website aanmaken.Die van ons is www.antoon-inge.bruiloftsite.nl . Kun je eens gaan kijken of dit is wat je wil.Succes ermee!!!
Hallo cindy, ik had ook dat probleem;Ik trouw op 25 juli 2008 en kan niet zwijgen over onze trouw. Daarom had ik ook een website opgemaakt via bruiloftsite.nl. Maar ik moet toegeven.Ik blijf gewoon veel bezig met mijn trouw, dat ik niet erover kan zwijgen.www.virginiejurgen.bruiloftsite.nl succes !groetjesvirginie
Hey,Wij hebben er ook één via bruiloftsite.nl. Heel makkelijk te maken, en met een aantal leuke extra's zoals het trouwspel (waar heel de familie en een aantal vrienden intussen zeer concurrentieel mee bezig zijn lol). De onze is www.bartentania.bruiloftsite.nl . Er is nog andere mogelijkheid (dan heb je .com of .be), maar ik weet niet meer vanbuiten hoe dat noemt... Heeft andere mogelijkheden en een andere lay-out. Wij zijn wel blij met die via bruiloftsite...Groetjes,Tania
hallo allemaalheel hard bedankt hoor. iedere keer ik het woord trouw laat vallen loopt de mijnen al weg lol. niet letterlijk eh...dus bedankt, ik ga het ook eens proberen
Hoi Cindy,Wij trouwen een dagje later dan jou, den 13e september. Ik kan mijne bebbel ook niet houden over onze trouw! Die van mij heeeft ook zoiets van, hehe, ik krijg waarschijnlijk zo een typische bridezilla :)Onze trouwsite helpt mij ook wat om af te reageren, maar heb het toch moeilijk om niet elke dag op den trouw terecht te komen.Succes met de voorbereidingen!!www.frank-bren.bruiloftsite.nl xbren
HalloDe Site is gemaakt! Aléé half toch. Ga mij volgende week bezig houden met bijvoegen van informatie en teksten.http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl/ dit is em!en Brendy: aan jouw site te zien heeft hij het al gevraagd in 2006... dat is dan wel nog heel lang wachten voor jou...
Hey Cindy,Blij te zien dat er nog iemand trouwt op 12 september 2008. Wij namelijk ook :-).Dit is namelijk de dag na mijn verjaardag, en dat vonden we wel symbolisch aangezien we mekaar hebben leren kennen de dag na mijn vriend zijn verjaardag :-).Groetjes,Jenny en Kris
dag jennymijn vriend verjaart ook de 11de september. vandaar dat we het ook zo deden.dat is tofgrts
is het de bedoeling dat de site door familie bezichtigd word?of verbergen jullie die site?grts
Bij mij kijkt de hele familie naar de site. Ik hou er de vorderingen op bij (nieuws: een soort blog van mezelf) en ons mama vindt het super om dat elke keer te lezen. Ook collega's en ex-collega's kijken regelmatig hoe het staat.Ik kan er ook niet over zwijgen, maar met de site ben ik er juist nog meer mee bezig. Ik denk dat mijn verloofde er ook kierewiet van wordt :-)Veel plezier nog!Groetjes,Kimwww.kimenmaarten.bruiloftsite.nl