Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ambiancelied dessertenbuffet

10-8-2007 19:46:28
Dag bruidjes-in-spe of reeds getrouwden met heel veel ervaring....Ik ben op zoek naar een liedje om de boel al wat in gang te steken tijdens het dessertenbuffet. Ik ben al naar heel wat feesten geweest en telkens wordt het lied "le lac du Connemara (of zoiets) gebruikt. Ik had graag iets anders maar met hetzelfde effect: iedereen in beweging en grappig om achteraf te bekijken... wie kan me helpen?

groeten
Evy
14 days to go...

Evy
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1111

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik10-8-2007 20:48:56

hallo, "lac du connemara" scoort wel altijd goed, maar wordt ook veel gebruikt voor het binnenrijden van de taart (daar hielden wij het sfeervol met de bruidsmars van mendelssohn) Als ambiance "is everybody happy" of instrum. de mars uit "bridge over the river kwai" heeft zoiets aanstekelijk

Bart

Meld misbruik10-8-2007 22:17:00

om de een of andere reden vindt iedereen dat servetten gezwaai geweldig. hoewel ik tegenwoordig regelmatig de vraag krijg dit absoluut niet te draaien.

veel genomen is ook ...
safri duo - played a live (bongo song)

ik ga meestal voor uplifting trancy stuff als
simulated van marco v
insomnia van faithless
orange theme van cygnus X
maar die moet je wel in de break laten starten zodat ze ontploffen bij binnekomst taart of effectiev opening van het buffet.

cheers, dj LeBart

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik11-8-2007 14:29:15

hey

wij hadden played alive van safri duo, maar ook ergens ingevallen als t al goed bezig is. geen gezwaai met servetten maar wel ambiance

succes
sas

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...