Terug naar overzicht
Beste Kelly,wij trouwen de ervoor op 22 september 2007, inderdaad het aftellen begint echt wel nu... en nog zoveel kleine details te regelen, misboekje, menu, bloemen en snoepjes voor de kindjes ! hopen nu op wat mooier nazomerweer ! alhoewel wens ik alle bruidjes hier mooie zonnige weekends ! groetjes en knuffel xxx
Hoi Kelly, Bij ons is het een week na jullie. Spannend he. En hoe dichter de datum komt hoe meer ik overvallen wordt door paniekaanvallen. Er moet hier ook nog veel gebeuren. De suite ( vrouwen en kindjes) moeten nog helemaal gekleed worden. We weten alleen niet goed waar kijken, want ik wil geen suitekledij, maar echt iets dat heel gekleed is maar dat ze nadien wel nog kunnen dragen.Nog veel voorbereiding plezier.groetjes Ilse
Hey Kelly,Wij trouwen ook op 29 september. Het begint inderdaad af te korten maar ik kijk er wel super naar uit! We moeten wel nog vanalles doen...maar er zijn ook veel zaken die we pas begin september kunnen beginnen regelen zoals bloemen, tefelschikking, ...Hoe staat het met jullie voorbereidingen?Groetjes, Els29/09/07
Hallo Kelly,wij trouwen ook op 29 september 2007! Hehe het begint aftellen geblazen! Nog 50 dagen!!!!Hoe staan de voorbereidingen bij jullie! Je kan me mailen op onze site staat het e-mailadres.Groetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
HelabaWij trouwen ook op 29 septemberIk begin al serieuse kriebels te krijgen. Wij houden het in een privézaal en moeten dus voor alles zelf zorgen.Volgende week gaan we dus de grote boodschappen doenen nog de schoenen gaan halenen mijn ventje zijn hemdEn ik heb nog steeds mijn kleed niet mogen passen, en dat begint toch wel te dringen vind ik.Hopelijk hebben we mooi weer hé.Groetjes nele
bij ons zijn alle voorbereidingen al gebeurd , nu enkel nog da afwerkingen zoals misboekjes naar de drukker , de bedankingen verder afwerken en de bloemen bestellen , men juwelen ben ik net gaan kopen (wat ik enorm moeilijk vond)en men kleed moet ik de laatste keer gaan passen op 14 september .Ik krijg soms snachts wel nare dromen , zoals dat er niemand komt opdagen op men feest en dergelijke , zijn er onder jullie die dit ook hebben .groetjes Kelly
Hallo Kelly,Ja tis nog maar 50 dagen voor ons, maar ik krijg idd ook allemaal zo'n voze dromen!Elke nacht bijna ofwel zijn de misboekjes niet klaar of vergeten of komt er niemand opdagen elke dag iets anders :-)Eigenlijk best wel grappig nadien bezien!Waar trouwen jullie?Groetjes Petra29/09/2007
Hey Petra Wij trouwen in Hamme ( Oost-Vlaanderen)En jullie ?