Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes 11aug

  9-8-2007 20:50:13
De dag begint te naderen he. Wij hebben gisteren schieting gehad. Nu wat moe, maar we rusten uit voor zaterdag. Hoe zit het bij jullie met de zenuwen? Ik heb nog niet veel tijd gehad om er over na te denken dus denk ik dat mijn zenuwen zaterdag volledig zullen komen. Ze geven toch mooi weer uit dus dat is toch al iets. Nu nog hopen dat ze gelijk hebben en dan kan het niet meer stuk. Ik wens iedereen een prachtige dag toe. K'ben een tijdje afwezig geweest op de site door te veel drukte.

Groetjes en succes iedereen!!!

marjolijn
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 886


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik10-8-2007 9:54:10

Hoi Marjolijn

Af en toe komen de zenuwen de kop opsteken als ik aan morgen begin te denken. Maar tot nu toe ben ik deze laatste week altijd al bezig geweest en heb ik nog niet veel tijd gehad om eraan te denken.
Inwendig heb ik wel al zenuwen gehad. Dat kon je merken aan het grote aantal puistjes dat plots kwam opduiken en problemen om naar het toilet te gaan. Maar voor de rest voel ik me eigenlijk niet zenuwachtig.
En inderdaad, laten we hopen dat de weervoorspellers het dit keer goed hebben en dat het inderdaad goed weer wordt. Wij worden namelijk vervoerd in een koets en het is een redelijk eindje met de koets en dan is het natuurlijk leuker als deze open kan. Als het regent moet ze dicht en dat is minder leuk.
Een prachtige, leuke dag gewenst aan alle bruidjes en bruidegommen.

Groetjes
Rebecca
11.08.07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...