Terug naar overzicht
Hallo sophie,Er zijn er redelijk veel hoor op het forum: oa Nada, Cindy Dumoulin, Dorina, Michèle idd...Ik heb van haar onlangs een mail gehad als je u e-mailadres achterlaat stuur ik alles door!Groetjes Petra29/09/2007
hallo sophie!ik ben deze week een proefmake-up en kapsel bij haar gaan doen en ben er heel tevreden overik had ook eerst visagiste nada gekozen maar heb er na een tijdje niets meer van gehoordook naar elke alen had ik een mailtje gestuurd, ze zou me iets laten weten en niets meer gehoordmichele lijkt me heel professioneel, dat zie je ook al op de site en ze luistert heel goed naar wat je wilik heb haar ook voor mijn kapsel genomen veel succes,anja
dorothy.baetens@telenet.be kan ik aanbevelen,zij heeft mijn make up gedaan en gelnagels, ik heb op de trouw mij geen zorgen hoeven maken en alles is mooi gebleven tot 6UOO smorgens van 12UOO smiddags!Succes,Karina & Filip (14 dagen getrouwd)
Hallo, ik ben een visagist. Ik doe meestal voor fotoshoot. Ik kom aan huis. Je kan mijn portfolio bekijken op www.dewani.be . gr,Lintang