Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben afgelopen vrijdag naar een trouwfeest in 't Gravenhof geweest en dat was dik in orde. De receptie voor de receptiegenodigden en avondgenodigden was samen (wat ik een supergoed idee vond, evenals het idee om mensen te vragen stipt te komen, dan moet je niet twee keer in de rij gaan staan)... die was ook heel overvloedig: 8 standjes waar je zelf telkens kon gaan halen als je zin had (was wel niet zo verfijnd), ook de drank werd goed bijgeschonken (volgens mijn vriend kwamen ze wel niet zo vaak met fruitsap rond).Het diner zelf was ook ok: zeker genoeg, maar niet superverfijnd, wel lekker! En het dessertbuffet was een van de lekkerste die ik ooit gehad heb (en ik ben zeker geen dessertenfan)...Als het mooi weer is (zoals wij hadden) is de tuin echt superfantastisch...Zo, hopelijk ben je er iets meeGroetjesCaroline
Hallo Caroline,Bedankt voor je mening over 't Gravenhof! Ik dacht dat 't Gravenhof juist uitblonk door zijn verfijnde gerechten. Qua prijs zitten ze erg hoog en op hun site zien de gerechtjes er fantastisch uit, dus dacht ik dat het door de culinaire hoogstandjes was... Maar dus ook een lekker dessertbuffet? Ben benieuwd, we gaan zondag eens gaan luisteren. Bedankt!GroetjesSofie
Hallo Sofie, Mijn schoonbroer is getrouwd in het Gravenhof en was erg tevreden.Zelf hebben we als trouwlocaties Hof ter Mude en De Baere in Maldegem bekeken.Onze keuze is gevallen op de Baere vanwege het fijne eten en de fantastische zaal.Je moet de sfeer natuurlijk leuk vinden maar het straalt zo een romantiek uit dat het voor ons De trouwlocatie is geworden.Hof ter Mude is ook zeer in orde, maar het is erg en mass, waarschijnlijk zijn er nog feesten vanwege de grote locatie.Wij zouden dit niet leuk vinden.Mocht je de Baere willen bekijken: www.huyzedebaere.be .Veel succesEvi 07/09/07
Hallo Evi,Bedankt voor de tips! Maldegem is echter een beetje te ver voor ons... Ik ben van de kust afkomstig (nu woonachtig in Brugge) en de meesten komen ook van daar. 't Gravenhof was zeer mooi, we kregen er ook een fantastisch onthaal (echt de moeite) maar ook omwille van de afstand kiezen we er niet voor. Vrijdag bezochten we 't kasteel van Moerkerke en ik werd er precies op slag 'verliefd' op... Zondag zagen we dan 't Gravenhof, maar mijn keuze was precies al ergens gemaakt... ;)Ter Mude vonden we ook erg mooi, we hebben er ook nog nooit slechte kritieken over gehoord, maar ik wou eens iets anders...Al feesten in 't kasteel van moerkerke meegemaakt?GroetjesSofie