Terug naar overzicht
hoialvast een dikke proficiat en geniet ervaneen goede reis ook gewenst en tot binnenkortgroetjesvanessa21.09.2007
Veel plezier zaterdag Isabel!Voor ons is het dan ook zover. De zenuwen vallen bij mij ook nog goed mee. Het is wel een vrij lange week geweest vind ik, waarschijnlijk omdat ik niet veel meer te doen had.Maar nu ik op de teller die 2 zie staan, amai.Vanavond mijn kleed ophalen, kijk er naar uit. En hopen dat de weersvoorspellingen juist zijn voor zaterdag!!Groetjes,Helga
Hey IsabelAlvast een dikke proficiat en geniet ervan he !!Bij mij nog 37 dagen, begint ook te korten !!GroetjesSarah15*09*07
Alvast een hele dikke proficiat. Geniet er van. Voor ons is het al een maand voorbij. En ik had net als jij geen enkele last van zenuwen of stress. Houden zo. Geniet er echt van want het vliegt zo vlug voorbij.Groetjes,Sarahwww.sarahenpeter.bruiloftsite.nl
Alvast een dikke proficiat. Geniet van jullie dag. Ik hoop voor goed weer en een fijne reis!!
Dag Isabel,Geniet er volop van, want naar het schijnt vliegt het voorbij! Mooi weer gewenst, een fijne dag en natuurlijk ook een prachtige huwelijksreis!Bij ons ook nog 37 dagen...brrrGroetjes en proficiat!Jennifer(15/09/07)
Hey hey, voor mij staat de teller ook op twee. Wij hebben schieting gehad gisteren dus vandaag een beetje moe. Ik duim voor het weer van zaterdag en hoop dat de voorspellingen goed zijn. Ik heb mijn trouwkleed vandaag opgehaald en ben nog een gaan zonnebanken. Veel valt er nu niet meer te doen. Ik hoop voor jou dat het ook een spetterende dag mag wezen. Veel succes zaterdag! Laat het een dag worden om nooit te vergeten!Groetjes Marjolijn11/08/2007
Hoi IsabelOok voor ons is het morgen de grote dag. Ik begin eigenlijk nu pas echt te beseffen dat het zover is.Laten we er een mooie dag van maken en ervan genieten.GroetjesRebecca11.08.07