Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

110807, bedankt iedereen!

9-8-2007 9:55:20
Hallo iedereen,

sinds er nog meer dan 500 dagen op onze teller stonden, heb ik hier rondgehangen op het forum. Nu zijn het er ondertussen nog slechts 2. Zaterdag is het zover. Alles is zo goed als klaar en geregeld. Ik heb raar maar waar niet echt stress of zenuwen, ook omdat het meeste in orde is. Nu enkel nog grote kuis, valiesjes klaarmaken en nog enkele kleine prutsen.
Morgen hebben we nog schieting en broekverbranding en dan is het zover. Ik kijk er zo naar uit. Ik wil graag iedereen op dit forum bedanken voor de tips, steun en medeleven. Misschien kan ik zondag nog snel wat foto's al tonen want maandag vertrekken we richting Brazilië en komen pas 29 augustus terug. Ik breng nadien zeker en vast verslag uit. Ik wens jullie allemaal nog veel plezier en succes met de voorbereidingen toe en een schitterende trouwdag.

Groetjes,
Isabel
110807

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 234

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 9:58:07

hoi
alvast een dikke proficiat en geniet ervan
een goede reis ook gewenst en tot binnenkort
groetjes
vanessa
21.09.2007

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:16:59

Veel plezier zaterdag Isabel!
Voor ons is het dan ook zover. De zenuwen vallen bij mij ook nog goed mee. Het is wel een vrij lange week geweest vind ik, waarschijnlijk omdat ik niet veel meer te doen had.
Maar nu ik op de teller die 2 zie staan, amai.
Vanavond mijn kleed ophalen, kijk er naar uit. En hopen dat de weersvoorspellingen juist zijn voor zaterdag!!

Groetjes,
Helga

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 11:26:39

Hey Isabel

Alvast een dikke proficiat en geniet ervan he !!

Bij mij nog 37 dagen, begint ook te korten !!

Groetjes

Sarah
15*09*07

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik9-8-2007 12:24:38

Alvast een hele dikke proficiat. Geniet er van. Voor ons is het al een maand voorbij. En ik had net als jij geen enkele last van zenuwen of stress. Houden zo. Geniet er echt van want het vliegt zo vlug voorbij.

Groetjes,

Sarah
www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

evy
1-3-2009
 Meld misbruik9-8-2007 14:42:49

Alvast een dikke proficiat. Geniet van jullie dag. Ik hoop voor goed weer en een fijne reis!!

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 14:50:14

Dag Isabel,

Geniet er volop van, want naar het schijnt vliegt het voorbij! Mooi weer gewenst, een fijne dag en natuurlijk ook een prachtige huwelijksreis!

Bij ons ook nog 37 dagen...brrr

Groetjes en proficiat!
Jennifer
(15/09/07)

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik9-8-2007 20:56:29

Hey hey,

voor mij staat de teller ook op twee. Wij hebben schieting gehad gisteren dus vandaag een beetje moe. Ik duim voor het weer van zaterdag en hoop dat de voorspellingen goed zijn. Ik heb mijn trouwkleed vandaag opgehaald en ben nog een gaan zonnebanken. Veel valt er nu niet meer te doen. Ik hoop voor jou dat het ook een spetterende dag mag wezen.

Veel succes zaterdag! Laat het een dag worden om nooit te vergeten!
Groetjes Marjolijn
11/08/2007

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik10-8-2007 10:04:14

Hoi Isabel

Ook voor ons is het morgen de grote dag. Ik begin eigenlijk nu pas echt te beseffen dat het zover is.
Laten we er een mooie dag van maken en ervan genieten.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...