Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mariott hotel

8-8-2007 23:10:02
hallo iedereen. Heeft er iemand al een huwelijksfeest gegeven in het mariotthotel gent en hoe is dat jullie bevallen
groetjes

tania
28-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 580

Sofie

Meld misbruik9-8-2007 9:49:29

Dag tania,
Wij trouwen daar op 20 oktober. Kan dus niet zeggen hoe het geweest is maar ben wel erg enthousisast over het kader en over het eten. Wij hebben onze trouwmenu al geproefd en denken dat het wel allemaal erg lekker zal zijn.
groetjes, sofie

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:14:00

mijn neef werkt in het mariott hotel en hij zegt dat een huwelijk daar echt ontzettend chique is. ik heb de zaal eens bekeken en ik moet zeggen 'wauw' wat een uitzicht!!! prachtig gewoon. de keuken is ook heel verzorgd en het personeel, ... alles is dik in orde.

Patricia

Meld misbruik14-8-2007 9:42:21

Wij hebben op een beurs met iemand gepraat van het Marriott toen t nog niet open was. Leek wel een leuke locatie, maar was voor ons te duur. Parkeren: je moet bijna zeker in een ondergrondse parking staan, want in de buurt is er verder weinig mogelijkheid.

Weet niet hoe het feest verloopt, daar heb ik geen ervaring mee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...