Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

doos voor enveloppen

8-8-2007 22:19:35
Hé... heel fijn dat er zoveel leuke reacties kwamen op onze eigen creatie van een enveloppendoos: "ons hemelbed"

Olivia
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 374

Melissa

Meld misbruik9-8-2007 0:07:23

Hey Olivia!

Lijkt me inderdaad een heel leuk idee. Zou je het zien zitten om eens een foto door te sturen? Mijn e-mailadres is melissaclaeys@hotmail.com. Alvast bedankt!

Groetjes!

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik9-8-2007 16:14:29

Er komt geen einde aan.... op verzoek hebben wij nu een "kerk" als enveloppendoos gemaakt !!!

marc

Meld misbruik9-8-2007 22:02:45

't Is in een ander topic geweest dat ik achter een foto vroeg, maar werkelijk...prachtig gedaan zeg!!
'k Ga zelf ook iets ineen proberen te knutselen, maar heb nog bijna een jaar de tijd. Bedankt voor de voorbeeldjes. Niet moeilijk dat jullie zoveel positieve reacties kregen! ;-)

Groetjes

Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik11-8-2007 16:05:40

Hoi,

Ik heb hier al heel wat over gelezen. Ben nu erg benieuwd. Zie je het zitten om me een foto door te mailen?
maartjelenders@hotmail.com

Groetjes

Emmy
1-9-2007
 Meld misbruik13-8-2007 13:33:20

Dag Olivia,
Zou je mij ook eens de foto willen doormailen aub.
emmybenny@skynet.be
Bedankt

Katrien
15-12-2007
 Meld misbruik14-8-2007 15:03:06

Hey Olivia,

Idee is fantastisch gevonden!
Wil je mij aub een foto doormailen?
katrien.vandael@skynet.be
Bedankt!
Grtz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...