Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn lieve papa

  8-8-2007 22:17:26
Hoi iedereen,
Een paar weken geleden had ik een bericht op dit forum gelaten ivm mijn papa. Daar ik niet wist of de trouw kon doorgaan wegens zijn ziekte. Ik had jullie beloofd iets te laten weten en hier ben ik dan.
Tzijn moeilijke dagen geweest met zware beslissingen maar we hebben besloten alles te laten doorgaan. Papa heeft zijn eerste chemosessie achter de rug. Ze hebben besloten dus toch nog chemo te geven, nadat de bestralingen niets geholpen hebben. Ik heb er zelf niet over gepraat met papa maar wel met de professoren en die zeiden dat we het zeker niet mochten annuleren. Papa kan niet meer spreken, noch eten maar ik verlang toch om samen met hem naar het altaar te kunnen stappen. Al was hij er maar voor even bij, dat zou voor mij al genoeg zijn. Tzal een zeer emotionele dag worden, waar verdriet en vreugde heel dicht zullen samenzijn. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie steun op mijn vorig bericht en wou jullie laten weten dat het huwelijk dus toch zal doorgaan op 21 September 2007.
Tine, ik heb daarnet ook jouw bericht gelezen en wil je hierlangs ook condoleren met het verlies. Ik leef met je mee en wil jullie verder veel sterkte toewensen.
Dikke zoen voor jullie allen

christine

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 742


nele
29-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 7:42:17

Dag Christine,
Ik ben blij dat je toch je huwelijk laat doorgaan. Het was inderdaad geen makkelijke beslissing. Het zal een zeer emotionele dag zijn, en ik wens je toch een schitterende dag en hoop dat je papa er bij zal zijn.
Veel succes
Groetjes nele



Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 8:41:28

Dag Christine, ik wens jullie heel veel sterkte toe en laat ons hier allemaal mee hopen dat je papa er zal kunnen bij zijn. Ik denk dat dit, niet alleen voor jou, maar ook voor je papa een heel mooi moment zal zijn dat hij de mogelijkheid krijgt zijn dochter nog te kunnen wegschenken. Op 21 september zullen we zeker aan jullie denken. Dikke bees en knuffel.



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik9-8-2007 9:04:21

Christine,

Het zal voor jullie een heel speciaal moment worden wanneer hij jou naar het altaar kan stappen. Het was voor mij al heel speciaal en emotioneel, en mijn papa is kerngezond.

Ik hoop echt van harte met je mee dat hij beter wordt en dat jullie samen kunnen genieten van al die mooie momenten.

Warme knuffel,
Fieke
reeds 33 dagen getrouwd



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:21:53

Hey Christine,

een heel moedige beslissing. Bij mijn mama was er een week na onze 'verloving' (in februari) borstkanker vastgesteld en ik heb er met haar wel over kunnen babbelen en ze vond dat de trouw sowieso moest doorgaan. Gelukkig voor ons (als je van gelukkig kan spreken) loopt de behandeling goed, maar het zijn voor ons zo ook al zware tijden. Ik kan dus alleen maar denken hoe zwaar het niet moet zijn voor jou (en je toekomstige) en je vader.

Veel sterkte op 21 september, laat de zon schijnen en geniet van jullie dag samen!!
Elke
13/10/07



christine

 Meld misbruik9-8-2007 22:09:47

Bedankt voor jullie respons.
Soms voel ik me zo sterk en andere dagen heb ik geen zin om nog iets voor te bereiden.Ergens blijft de hoop dat het allemaal goed komt ook al weten we dat dit zijn laatste kans is. Ik hou me ook sterk met de gedachte dat ik blij mag zijn dat hij er nog bij kan zijn. Ook al was het maar even. Ik hou jullie op de hoogte.
Dikke zoen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...