Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf aan de zee

8-8-2007 20:40:48
Dag medebruidjes,

wij zijn van limburg en gaan na ons huwelijk naar een appartement aan de zee waar we ieder jaar naartoe gaan. Nu dacht ik om onze trouwkleding mee te nemen en daar aan de zee ook nog foto's te trekken.

Weten jullie een goede fotograaf in de omgeving van nieuwpoort?

Alvast bedankt!
Mara

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 222

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-8-2007 7:18:29

Hey,

wij hadden Filip Mestdagh uit Tielt, www.filipm.be . Hij is bij ons tot in Sint-Niklaas gereden, dus zal hij zeker naar de kust komen.

Hele toffe, professionele kerel, maakt prachtige foto's.

Groetjes,
Lieve

Wouter

Meld misbruik9-8-2007 8:24:18

Beste Tamara,
Je vind enkele voorbeelden van mijn foto's op deze site en op www.artxpo.be
Ik fotograaf in Brakel (Oost-Vlaanderen) maar ben regelmatig aan het werk aan de kust.
Als de stijl van mijn foto's jullie aanspreekt, kunnen we wellicht een interessante regeling vinden voor een photoshoot aan de zee...
Groet,

Wouter
Artxpo
mail : info@artxpo.be

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik9-8-2007 9:49:01

Hallo Tamara,

Ga eens kijkje nemen op www.smileatme.be
Hij is wel van Putte, maar heeft ook al afstanden gedaan tot aan de kust.
Het is onze fotograaf op de trouw!

Groetjes Petra
29/09/07
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik9-8-2007 16:23:37

http://www.fotografieluna.be/ttd_peggy_pieter

Moet maar eens kijken wat er van geworden is. Ze zijn van Antwerpen maar komen dus duidelijk vanaan de zee....

Groetjes Peggy
47 dagen getrouwd

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik31-8-2007 10:10:48

Wij hadden een fotograaf van nieuw poort
Stephan Villeyn. heel toffe fotograaf. Kijk eens op www.gallery34.be (de website is nog in opbouw, je moet onderaan op het @-tekentje klikken)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...