Terug naar overzicht
Hey,wij hadden Filip Mestdagh uit Tielt, www.filipm.be . Hij is bij ons tot in Sint-Niklaas gereden, dus zal hij zeker naar de kust komen.Hele toffe, professionele kerel, maakt prachtige foto's.Groetjes,Lieve
Beste Tamara,Je vind enkele voorbeelden van mijn foto's op deze site en op www.artxpo.be Ik fotograaf in Brakel (Oost-Vlaanderen) maar ben regelmatig aan het werk aan de kust.Als de stijl van mijn foto's jullie aanspreekt, kunnen we wellicht een interessante regeling vinden voor een photoshoot aan de zee...Groet,WouterArtxpomail : info@artxpo.be
Hallo Tamara,Ga eens kijkje nemen op www.smileatme.be Hij is wel van Putte, maar heeft ook al afstanden gedaan tot aan de kust.Het is onze fotograaf op de trouw!Groetjes Petra29/09/07www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
http://www.fotografieluna.be/ttd_peggy_pieter Moet maar eens kijken wat er van geworden is. Ze zijn van Antwerpen maar komen dus duidelijk vanaan de zee....Groetjes Peggy47 dagen getrouwd
Wij hadden een fotograaf van nieuw poort Stephan Villeyn. heel toffe fotograaf. Kijk eens op www.gallery34.be (de website is nog in opbouw, je moet onderaan op het @-tekentje klikken)