Terug naar overzicht
Hoi.Ik heb je gemaild. Wij zoeken nog wel naar de gepaste muziek om binnen te komen en naar buiten te gaan. Welke hebben jullie gekozen?Succes nog!Greet24/08/2007P.S. Onze viering is opgebouwd volgens hoe onze priester het heeft doorgegeven. Ik merk hier en daar kleine verschillen met andere vieringen.
Hoi,Ik vind dit ook het moeilijkste onderdeel van een trouw plannen. Kunnen jullie dit naar mij ook doorsturen?alvast hééééél erg hard bedankt!!Lynn
sorry vergeten mijn email adres is:lynn.van.goolen@telenet.be
Hey,Ik zal jullie beide mijn misboekje doorsturen. Het is al goedgekeurd door de pastoor. Ik zou het leuk vinden om een reactie van jullie terug te krijgen. Angelique,25/8/2007
Ik zal ons misboekje doormailen,ben al 13 dagen gtrouwd en de mis was heel mooi!Succes,Karina & Filip
hallo dinaik heb even een vraagje; ik ben ook bezig met het opzetten van een misboekje.zou u me evt.enkele voorbeelden die u heeft gekregen willen doorsturen.hart stikke bedankt.groetjes wendywendyenmartin@home.nl
Ik ben nog op zoek naar tekst voor op het laatste blad van ons misboekje als jullie het ook eens naar mij zouden willen mailen?Alvast bedankt!!!
Sorry was mijn emailadres vergeten te vermelden inesborgmans@telenet.be