Terug naar overzicht
Hey Mel,De meesten leggen hun zaal zeker een jaar op voorhand vast dus moogt ge nu toch stillekes aan al beginnen zoeken zenne. Kan u wel geen zalen aanraden want ken geen rond Vilvoorde ma zal is via internet zoeken.Groetjes,Angie (25 dagen getrouwd)
Hoi,ik zou wel beginnen rondkijken voor een zaal, wij hebben dit ook een jaar op voorhand gedaan en zoveel keuze was er toen toch niet meer. Het lijkt nog lang, maar zulke zaken zoals zaal, fotograaf en kerk moeten toch dan zeker gebeuren.groetjes,Stephanie
hallo,vlezenbeek , CASY rest feestzaal, een aarader hoor, mooi en goed en bovendien toffe vriendelijke mensensuccesVEKEVIN@hotmail.com
Hallo Melissa,ik ben zelf van Vilvoorde en ons avondfeest (op 21/06/2006) gaat door in feestzaal "Pergola" in Merchtem.Ik ben al naar een paar feesten gegaan in deze zaal en het is een echte aanrader. Je kan steeds een kijkje nemen op users.pandora.be/feestzaalpergola/ .Verder heb je ook nog "Salons de Romree" in Grimbergen (www.salonsderomree.be ).Hopelijk heb ik je hiermee een beetje verder geholpen.Nog veel succes met het plannen van je huwelijk!GroetjesKizzy
Hoi Melissa,Wij zijn ook op zoek naar een zaal voor volgend jaar. Gisteren zijn we in Hof Ten As in Melsbroek gaan kijken, erg mooie locatie en vriendelijke ontvangst. We voleden ons er direct thuis en hebben een optie genomen op de zaal. Ze hebben ook niet zoveel plaats meer voor volgend jaar, snel zijn is de boodschap. Ik ken de zaal verder niet, maar we denken er wel over om ons feest er te doen. Ze kunnen gemakkelijk een feest van 120 personen aan. Als je ze gaat bezoeken, laat je me dan weten wat je ervan vindt?Veel succes ermee!Annelies
hallo Melissa, Ook wij zijn vollop aan het zoeken naar een zaal in vilvoorde voor dezelfde periode. 'De Met' heeft drie feestzalen die mij wel aanspraken, misschien kan je eens een kijkje nemen op de site.Verder is er in Vilvoorde niet echt veel qua zalen te vinden. doei sandra
hof van welde - nossegem den ast - kampenhoutrubenskasteel - elewijtkan je steeds proberencheers, dj LeBart