Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurk na de trouw

  8-8-2007 12:08:38
Hey Bruidjes,

Ik heb al gezien dat heel wat bruidjes hun jurk na afloop verkopen.
Ik zou dat niet over mijn hart kunnen krijgen en in de kast laten hangen is ook niet dat.
Ik kon van het bovenste deel van mijn kleed een top laten maken maar hoeveel keer zou ik dat dragen en ik vind het zo zonde om het kapot te knippen.

Ik heb nu een andere oplossing gevonden waar ik heel tevreden mee ben.
Ik heb mijn kleed op een zwarte paspop gehangen en die staat nu op de overloop.

Tegenwoordig vind je al dikwijlks goedkope paspoppen in de reclamefolders. Momenteel in Leenbakker voor 20 e(maar de meeste zijn al uitverkocht) en bij de Casa voor 49 e. Ikzelf heb de mijne een tijdje geleden gekocht bij Blokker voor 39 e.
Ik heb wel al gemerkt dat ze na verloop van tijd opnieuw in de folders komen dus voor degene die er geen kunnen bemachtigen: geduld.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze tip.

Telkens ik voorbij mijn kleed passeer denk ik weer terug aan onze dag (een beetje met spijt omdat hij al gepasseerd is en ik mijn jurk niet meer mag aandoen, maar ook wel met een warm gevoel omdat het zo'n schitterende dag was).

Groetjes, Sissi
(74 dagen getrouwd)

Sissi
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1238


Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik8-8-2007 12:33:20

Ik heb ook al gedacht om dat zo op te lossen. Maar sommige hebben mij tegengehouden omdat het kleed dan helemaal onder het stof zal geraken.
Voorlopig had het in de kledingzak aan de kapstok.



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-8-2007 12:43:54

Tja, stof of niet. Ik zal het toch niet meer aandoen.

Ik heb daar eerst ook over getwijfeld om die reden, maar in de kast hangen daar heb je zeker niets aan.
Ik heb ook al van andere bruidjes vernomen dat dat wel meevalt als je het gewoon regelmatig afstoft.

Groetjes, Sissi



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 13:41:22

Hey Sissi

Inderdaad, sinds een aantal maanden staat er op onze slaapkamer een lege paspop, ik trouw binnen 38 dagen .

Verkopen is bij mij ook geen optie, en in stukken knippen zeker niet.

Ik heb mijn pop op Kapaza.be gekocht ...

Nog een ander vraagje Sissi, jij had toch ook Amantes ( Low budget) in jullie misviering he ? Of ben ik verkeerd ?

Alles goed meegevallen ??

Groetjes, Sarah
15*09*07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-8-2007 13:59:25

Hey Sarah,

Wij hadden inderdaad ook Amantes in onze viering en hebben van iedereen complimentjes gekregen daarover (zonder overdrijven).
Iedereen vroeg me waar ik hen gevonden had en waarom ze 'slechts' in de kerk zingen met zo'n talent. Velen kregen zelfs traantjes in de ogen bij de eerste tonen.
Ze zeiden dat het door merg en ziel ging.

Echt, ik kan ze iedereen aanraden. Wij zijn heel wat missen gaan beluisteren maar dat trok meestal op niks.
Het was echt super! Je hebt een goede keuze gemaakt en je mag op je 2 oren slapen.
Zelfs de liedjes die ze speciaal voor ons ingestudeerd hadden waren super.

De betaling was om één of andere reden niet in orde geraakt voor de trouw en daar hebben ze geen enkel probleem van gemaakt. Gelukkig voor ons. Stel je voor dat ze niet komen opdagen!!!

Jij was ook op die luisteravond aanwezig zeker hé?

Groetjes, Sissi



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik8-8-2007 15:19:57

Dag Sissi,

ik ben dit ook aan het overwegen maar ik ben van plan het pas zo te doen als wij binnen enkele jaren ons huis helemaal gerenoveerd hebben. Ik ben wel van plan elk jaar mijn kleed nog eens aan te doen nl. oo onze huwelijksverjaardag. Maar ik wou even vragen of je geen foto's hebt van je trouwdag. Ik ben wel benieuwd naar je kleed en je foto's. Als je dat wil mag je die doorsturen ofzo naar i_spiliers@hotmail.com.

Alvast bedankt.
Groetjes,
Isabel
110807



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-8-2007 15:26:26

Hey Isabel,

Ik zal je zo snel mogelijk een foto bezorgen.

Groetjes, Sissi



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 15:27:38

Hey Sissi

Inderdaad, ik was ook op de luisteravond.
Ze zijn inderdaad wel fantastisch eh !

En alles goed verlopen op jullie dag ?
Staat er geen fotootje op internet of zo ??

Groetjes



Kim

 Meld misbruik8-8-2007 15:35:20

Hey,

Ik heb net de site van Amantes bezocht en de demo's beluisterd. Het lijkt me wel de moeite. Hoeveel hebben jullie voor de muziek in de mis betaald? Dan heb ik toch al een ideetje waaraan ik mij kan verwachten.

heel erg bedankt,

Kim

22/08/08



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-8-2007 15:41:44

Hey Sarah,

Nee, er staan geen foto's op internet.
Maar als je je mailadres geeft of mij mailt op sissi.gevaert@pandora.be bezorg ik u wel een foto (of meerdere).
Alles is heel goed verlopen. Behalve dan dat er een stuk van mijn kleed bij het begin van de mis was losgekomen en er bij de fotoshoot bloemen uit mijn boeket loskwamen. Maar dat relativeer je en voor de rest was het een superdag.
Geniet van die van jullie!!!

Hey Kim,

Ze vragen 400 e (100 e per persoon dus aangezien ze met 4 komen) maar ze klinken in het echt nog beter dan op de demo.
Ze gaan misschien onze dvd gebruiken om als demo op hun site te zetten (maar hij is pas klaar eind augustus).
Ik heb heel lang gezocht naar zangeressen en was dan ook heel gelukkig toen ik hen gevonden had.

Groetjes, Sissi



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik8-8-2007 22:08:35

Ik maak mijn kleed zelf dus verkopen is echt geen optie. En het vermaken ook niet omdat mijn moeder dit gedaan heeft en ik haar dat nooit vergeven heb.

Ik heb een zittende paspop die op de rand van onze tafel in de eetkamer zit. Mijn kleed gaat daar een tijd op komen te hangen (nog 38 dagen!) en als ik het daar beu bent komt het ook op een staande pop die minder in de weg staat.

En als het onder het stof komt kan je het ook nog "wassen", eerst met een droge doek en lintborstel en daarna met een licht vochtige doek.

In de kast of onder een kledingshoes heb je er ook niets aan.

Mara



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-8-2007 7:28:14

Hey,

wel, ik moet eerlijk zeggen: telkens als ik vertel, krijg ik blikken van afgrijnzen, maar ik heb mijn kleed dus wel verkocht, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het meisje dat het gekocht heeft, is er erg blij mee en trouwt dag op dag één jaar na ons... en dat maakt mij gelukkig. Ik heb nog steeds de foto's en de video en het geld was méér dan welkom, met onze bouw in het verschiet.

Groetjes,
Lieve



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-8-2007 10:30:32

Hey Lieve,

Chapeau voor u dat ge dat wel kunt.
Ik heb er geen problemen mee als mensen hun kleed verkopen hoor. Des te beter voor andere bruidjes die zo een goedkope(re) jurk op de kop kunnen tikken en ja, dat geld is altijd welkom hé.
Als je het zelf niet erg vindt dan is dat een heel goede oplossing.

Ik dacht er ook even aan om het te verkopen omdat het redelijk duur was maar ik kan het niet. Dus hoedje af voor degene die er wel afstand van kunnen nemen.

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...