Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Restaurant Diest

8-8-2007 9:44:09
's Middags zouden we met de suite willen gaan eten in Diest. Aangezien we zelf niet van die kanten zijn, zouden we best wat tips kunnen gebruiken ;-)

We zijn vooral op zoek naar:
- een restaurant waar je eventueel in een apart zaaltje kan gaan zitten
- niet pal in het centrum (we hebben geen zin om te paraderen)
- niet te duur

We dachten eventueel aan tapas: niet te veel en toch een gevarieerde keuze (voor ieder wat wils, zonder elk een aparte menu te bestellen). Ik vond op internet Casa Iberica, is dat iets?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Katrien

Katrien
8-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 291

delphine
15-12-2007
 Meld misbruik9-8-2007 16:20:31

Dag Katrien,

Casa Iberico is wel lekker, maar ik vind het daar niet zo gezellig (denk ook niet dat je daar apart kan zitten). Als je echt in een klein zaaltje wil zitten is de nieuwe haan misschien wel iets (wel op de grote markt gelegen). Verder heb je nog the Lodge of het Ogenblik (= klein restaurant op de ring).

Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes, Delphine

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik13-8-2007 9:26:39

Vrijdagavond zijn we gaan proeven bij Wendelenhof (ofzoiets), in Schulen. Het eten was ok, maar niet wow (ook niet erg duur, hoor). De stijl is écht niet ons (hoevestijl, terwijl wij eerder van 'lounge'-stijl houden).
Voorlopig kijken we dus nog even verder.

De Nieuwe Haan 'ken' ik (ben er ooit, lang geleden, eens gaan eten), maar dat ligt nogal centraal. We willen echt geen show verkopen ;-)
Bedankt voor de tips alleszins!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...