TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-9-2007
|
8-8-2007 10:46:00
wij zijn vorig jaar ook naar 2 beurzen geweest, ge betaalt 10 euro ingang en eigenlijk vind je er helemaal niet veel. Ik denk dat je veel beter alles zelf regelt en zoekt via internet, plaatselijke zaken, dit forum.
nee de beurzen zijn echt niet de moeite waard. En tzijn ook meestal dure zaken die daar staan. Ja ze moeten veel geld betalen om op een huwelijksbeurs te staan.
succes
Mieke 22/09/07
|
|
Elke
13-10-2007
|
8-8-2007 10:52:52
hey Solange,
'alleen nog maar' ?? Je hebt best wel al veel geregeld!! Wij trouwen in oktober, en hebben nog niet veel meer vastgelegd (eigenlijk alleen mijn kleed). Je hebt zeker nog tijd genoeg! Een beurs is echt niet nodig, je vindt genoeg info op het net, op dit forum bvb, en via vrienden en zo.
Elke
|
|
Dana
30-8-2014
|
8-8-2007 10:56:56
hey
Wij zijn vorig jaar naar de beurs geweest en wij vonden dit wel interessant. Er is 5,6,7 oktober een beurs in antwerpen. Wij trouwen ook in augustus 09/08/2008, bij ons staat de kerk, gemeente, zaal, dj,fotograaf, vervoer al vast. We weten wat we als bedankje willen dus gaan daar binnekort ook al aan beginnen en omdat ik nu wat meer tijd heb gebruik ik die tijd om al aan mijn misboekje te beginnen anders moet dit weer op het laatste moment.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Groetejs Dana X
|
|
Bianca
8-8-2008
|
8-8-2007 11:30:56
We weten sinds juni 2077 dat we willen trouwen, en hebben zelf al een hele hoop geregeld. Kleed hangt al in de kast, DJ staat vast, vervoer staat vast, zaal ligt vast, make-up, en kapper staan vast, misboekje is klaar, kerk staat vast, alleen nog stadhuis, maar gaat maar een halfjaar voordien, en boeket is al gekozen, maar moet nog besproken worden een aantal weken voor de trouw. ik heb al veel geregeld, en moet niet veel meer doen, de kaartjes zijn gekozen, maar die gaan we eind dit jaar bestellen, dan hebben we nog tijd genoeg, de tekst voor op het kaartje is er ook al. Heb dit op een maand tijd zelf geregeld. Moet nu nog precies een jaaar wachten, we trouwen op 08/08/2008, dit is een populaire datum, daarom heb ik alles al geregeld. Grtjs, Bianca 08/08/2008
|
|
Bianca
8-8-2008
|
8-8-2007 11:31:32
2007 moest dit zijn....
|
|
Hanne
30-8-2008
|
8-8-2007 13:41:53
Wij trouwen ook in augustus. We hebben ook al zaal, kerk, fotograaf en DJ gedaan. Wij doen wel geen ceremoniemeester en auto's. Onze volgende stap is een afspraak met de pastoor zodat ik dan na de zomer aan het misboekje kan beginnen. In oktober komt de nieuwe collectie bruidskleren uit, dus ik zou dan proberen een paar modeshows mee te pikken. De huwelijksbeurs in oktober zou ik ook graag doen. De uitnodigingen, dat zal ook voor het najaar zijn.
@Bianca! Amai, jij bent al helemaal klaar! :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|