Terug naar overzicht
Hey Melissa,Wij trouwen ook op 16 augustus 2008. Ik heb ook eerst eens geïnformeerd op het gemeentehuis of ze dan wel trouws doen, maar dat was geen probleem.Waar gaan jullie trouwen?groetjesKerry
Helaba,Wij dachten ook om op 16/08/08 ons feest te geven, maar omdat zoals je zegt de 15de congé is heb je daar wel een verlengd weekend... En voor degene die 'normaal werken' (lees, ni in het onderwijs en dergelijke) is het een ideale tijd om op reis te gaan. Wij hebben dan 02/08/08 genomen om ons bbq te geven.Je kan dus best 'Save the date' kaartjes sturen of om aan iedereen die er bij wilt uitdrukkelijk zeggen dat je dan gaat trouwen!!Veel plezier en ik hoop op warme en zonnige zaterdagen in augustus 2008 ;-)Groetjes,Sheronneke
Hey!Wij trouwen ook op 16-08-08! Wij hebben met opzet deze datum gekozen omdat we een heleboel vrienden van Italië laten overkomen en zij hebben dan verlengd weekend (kunnen moeilijk verlof krijgen).Op het distictshuis (Berchem) was dat bij ons geen probleem, alleen op feestdagen zelf kan je er niet trouwen. Maar moet toegeven... ze keken wel even raar toen ik vroeg of dat ging (Ah ja, natuurlijk mevrouw).Grts,Sofie
wij trouwen in Vilvoorde (centrum) gewoon een prachtige kerk maar het enige probleem is da de pastoor nooit in de kerk is of thuis blijkbaar nu is het zoeken voor een zaal maja het probleem is da ik met 120 man ben en der komen ook mensen van italie (want ben zelf italiaans) dus die weten het nu al van da we diene datum gaan trouwenthx voor jullue reacties
Hey,Das niks mieke, graag gedaan. (Voor alle anderen ik ben dus die geweldige getuige die zelf net getrouwd is :-)) En bij ons in de gemeente van Beersel is het inderdaad een feit dat die elke gelegenheid aangrijpen om verlof te nemen dus zaterdagen volgend op feestdag of zelfs brugdag word er bij hen niet gewerkt. Zelfs ni als de maandag ne feestdag is! En ik kan het weten want heb daar al dikwijls voor een gesloten deur gestaan. Voordeel om in Vilvoorde te trouwen: die mensen werken blijkbaar, nadeel om in Vilvoorde te trouwen: uwe getuige moet potverdomme een half uur vroeger opstaan! En voor t geval ge het nog ni wist, die heeft nogal is last van ochtendhumeur... en hare man is ni veel beter :-)