Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk hebben we onze datum kunnen vast leggen

7-8-2007 22:38:18
wij trouwen op 16/08/2008 ik vreesde al da ik een andere datum moest uitkiezen want da het just na een feestdag is wij hebben die datum gekozen omdat we dan just geteld 1jaar en 6 maanden samen zijn. Dus deze morgen naar het gemeente en ik vroeg of da dus ging en diene ambetaneer me zo echt precies aant uitlachen van ja juffrouw waarom niet! ik ga trouwen in Vilvoorde waar mijne verloofde woont maar hier waar ik woon mocht ik diene datum op mijne buik schrijven he (nog een chans heb plaats genoeg lol. Ik stond gewoon te beven voor het gemeentehuis,was dat bij jullie ook zo?
Nu moet ik in Mei 2008 terug gaan voor de papieren inorde te maken is da ni te laat? Mijn getuigen da dees jaar is getrouwd moest 6 maanden op voorrand gaan. Maja nu da de datum is vast gelegt kan ik niet meer terug gaan he (wat ik ook niet van plan ben hoor). Mijn verloofde loopt natuurlijk in de 7de hemel omdat wij gaan trouwen. Maar ik mag alles organiseren van hem maar vraag hem wel steeds wat hij er van denkt en soms komt hij zelf is met een gedachte af waarvan ik zeg aja schat goei gedacht. Maar alleen sta ik niet voor mijn huwelijk. Mijn getuigen staat er dag en nacht voor mij als ze iets ziet of aan iets denkt belt ze mij meteen en geeft ze me raad en sugesties wat heel leuk is want zij weet wat het is om een huwelijk te organiseren. Hierbij wil ik mijn getuigen van harte bedanken (Dank u mie)

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 356

Kerry

Meld misbruik8-8-2007 9:36:04

Hey Melissa,

Wij trouwen ook op 16 augustus 2008. Ik heb ook eerst eens geïnformeerd op het gemeentehuis of ze dan wel trouws doen, maar dat was geen probleem.

Waar gaan jullie trouwen?

groetjes
Kerry

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik8-8-2007 10:20:29

Helaba,

Wij dachten ook om op 16/08/08 ons feest te geven, maar omdat zoals je zegt de 15de congé is heb je daar wel een verlengd weekend... En voor degene die 'normaal werken' (lees, ni in het onderwijs en dergelijke) is het een ideale tijd om op reis te gaan. Wij hebben dan 02/08/08 genomen om ons bbq te geven.
Je kan dus best 'Save the date' kaartjes sturen of om aan iedereen die er bij wilt uitdrukkelijk zeggen dat je dan gaat trouwen!!

Veel plezier en ik hoop op warme en zonnige zaterdagen in augustus 2008 ;-)
Groetjes,
Sheronneke

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik8-8-2007 11:48:13

Hey!

Wij trouwen ook op 16-08-08! Wij hebben met opzet deze datum gekozen omdat we een heleboel vrienden van Italië laten overkomen en zij hebben dan verlengd weekend (kunnen moeilijk verlof krijgen).
Op het distictshuis (Berchem) was dat bij ons geen probleem, alleen op feestdagen zelf kan je er niet trouwen. Maar moet toegeven... ze keken wel even raar toen ik vroeg of dat ging (Ah ja, natuurlijk mevrouw).

Grts,
Sofie

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik8-8-2007 12:24:33

wij trouwen in Vilvoorde (centrum) gewoon een prachtige kerk maar het enige probleem is da de pastoor nooit in de kerk is of thuis blijkbaar nu is het zoeken voor een zaal maja het probleem is da ik met 120 man ben en der komen ook mensen van italie (want ben zelf italiaans) dus die weten het nu al van da we diene datum gaan trouwen
thx voor jullue reacties

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik8-8-2007 12:53:40

Hey,

Das niks mieke, graag gedaan. (Voor alle anderen ik ben dus die geweldige getuige die zelf net getrouwd is :-)) En bij ons in de gemeente van Beersel is het inderdaad een feit dat die elke gelegenheid aangrijpen om verlof te nemen dus zaterdagen volgend op feestdag of zelfs brugdag word er bij hen niet gewerkt. Zelfs ni als de maandag ne feestdag is! En ik kan het weten want heb daar al dikwijls voor een gesloten deur gestaan. Voordeel om in Vilvoorde te trouwen: die mensen werken blijkbaar, nadeel om in Vilvoorde te trouwen: uwe getuige moet potverdomme een half uur vroeger opstaan! En voor t geval ge het nog ni wist, die heeft nogal is last van ochtendhumeur... en hare man is ni veel beter :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...