Terug naar overzicht
Ik dacht dat de jurken van Ian Stuart pas begonnen rond de 2.000 EUR. Oeps ...
Hoi Karolien,Ja, Ian Stuart, zucht... Geweldige jurken, hé. Ik was al helemaal verkocht aan de courchevel van de laatste collectie. Maar toen ik in de bruidswinkel ernaar informeerde kreeg ik inderdaad te horen dat de jurken van Ian Stuart tussen de 2000 en 3000 euro zitten. Snif, snif. En dat valt een (beetje;)) boven mijn budget. Maar er zullen nog wel droomjurken komen zeker,...Groetje,Inge05/07/2008
Hey KarolienMijn Frangipani was 2700 €, maar de jurken zijn echt prachtig afgewerkt, je voelt je direct een prinsensje.Geniet ervan !Sarah15*09*07
Bij mijn pasbeurten van jurken heb ik ook een Ian Stuart aangehad, Coco Latte, echt een fantastische jurk!!! Maar... 2800 euro zonder hoepelrok en alle accesoires... Vervolgens een kleedje van Miss Kelly gepast van 700 euro en dat gaf ook een wauw gevoel, misschien nog meer dan de jurk van Ian Stuart. Ik heb er even over getwijfeld welke jurk ik zou kiezen, maar door het grote prijsverschil was de keuze toch snel gemaakt. Als ik dan dacht wat ik met al het andere geld nog kon kopen... En de jurk is zeker zo mooi dan die van Ian Stuart. Maar moest ik het budget hebben; en geld is geen probleem zou ik mss toch de Ian Stuart kiezen.. Veel succes met je keuzeKim
Hey Karolienik had de Jardin, 1800 eurogroetjesChristel60 dagen getrouwd
Hoi KarolienHeb juist op de site van de bruidschat gezien dat ze daar Pompadour verkopen.Hier de link:http://www.debruidsschat.be/product.php?p=/detail/00375 Succes !!Sarah15*09*07
Ik vond die op foto ook geweldig, maar ze lagen inderdaad zeer ver boven mijn budget van "amper" 1200 euro: tel tussen de 2000 en 4000 euro voor een Ian Stuart...Succes nog,Tania
Hallo,Mijn kleed was ook van Ian Stuart. Het was de Roma. Heb heel veel complimentjes gekregen van mensen, maar ze zijn inderdaad heel duur. Als je naar zijn site gaat en ipv België - Verenigd Koninkrijk aanduidt dan kan je volgens mij al de nieuwe collectie zien (watermark als ik mij niet vergis) Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik zijn collectie van nu mooier vond.Groetjes,Melissa