Terug naar overzicht
Hallo Tamara,Neen dat is normaal dat er gene kinderen aanwezig zijn ze. Wij hbb dit ook niet gevraagd, omdat je anders met een ganse hoop zit + ze gaan dan idd zoals je zelf zegt vroeger door om de kinderen. Daarbij op alle feesten dat we al gedaan hbb is dat niet.Groetjes Petra29/09/2007
Hey,jullie beslissen of er kinderen mee mogen komen of niet. Als de uitnodiging gericht is aan de heer en mevrouw, dan is dat voor mij duidelijk genoeg.Trek het je niet aan, als je het wel toestaat, zullen er nog veel meer mensen slecht gezind zijn.Groetjes,Lieve
hallo,ik vind het zeker niet onredelijkwij hebben het ook zo gedaan omdat er anders zeker 50 kinderen waren geweest (en dan enkel van vrienden, in de familie zijn er geen)ik vind het heel duidelijk zo, jammer dat er toch altijd mensen zijn die het niet begrijpen dat je niet iedereen kan/wil uitnodigen maarja dat is jullie keuze he...groetjesanja
je bent zeker niet onredelijk. Je moet ergens een grens trekken en dat moet je ook dat koppel duidelijk maken.Zelf moet je er geen ambetant gevoel bij hebben. Echt niet.Ook ben je hen geen lange uitleg verschuldigd. Je moet school en dat kinderen vroeg moeten gaan slapen er niet bij betrekken. Want dan begint er een discussie over opvoeding en dan ben je nog verder van kant.Wij trouwen ook in september (maar dan in 2008) en zitten als we enkel familie tellen al gauw over de 120 personen. Als die kinderen er nog eens bij moesten zijn??? dan zou het mij teveel worden(ook financieel).Enkel de kinderen van mijn broers komen. Das beperkt hé.Ik wens je alvast een fantastische trouw! Geniet ervan. Het is jouw dag en niet die van het koppel dat hun kind wil meebrengen. Laat ze je het niet moeilijk maken.Groetjes,Sigrid
Ik sluit me aan bij de rest: het is helemaal niet gebruikelijk om kinderen uit te nodigen 's avonds en als de naam van het kind er niet bij staat, zou dat duidelijk genoeg moeten zijn.Niets van aantrekken, hoor!Ik heb hier iets gelijkaardigs gehad: ik vraag mijn collega's voor het dansfeest, maar omdat dat er redelijk wat zijn en ze elkaar tenslotte wel kennen, vraag ik hen zonder partner. 1 iemand heeft gevraagd of ze het juist begrepen had en ze nam mijn antwoord zonder meer aan. Geen gemor, geen gezever.Trek je er echt niet te veel van aan! Het is jullie feest en jullie bepalen hoe en wat!
Hey,Ik had hetzelfde voor.Er stond ook 'meneer en mevrouw' en toch vroegen ze of de kinderen meemochten. Dan zou ik wel 'familie' gezet hebben.De meeste die het dan toch vroegen begrepen het wel.Maar één nicht zei dat ze niet kwam als haar kinderen niet meekwamen. Ja, dat is dan jammer maar als je het voor één toelaat moet je dat voor de rest ook doen. Als je dan weet dat er heel wat zijn met 3 kinderen.Uiteindelijk is die nicht toch gekomen zonder kinderen en heeft ze zich heel goed geamuseerd.Niks van aantrekken dus. Het is uw keuze en dat behoeft zoals iemand al zei geen uitleg.De meeste trouwfeesten zijn trouwens zonder kinderen.Groetjes, Sissi(74 dagen getrouwd)
Wij hebben ook gezegd 'geen kinderen onder de 12 jaar'. De meesten hebben er niets van gezegd, maar sommigen hebben toch gevraagd of het voor hen niet kon. Niet dus, want anders is het de ene wel en de andere niet en het was nu al moeilijk genoeg om voor iedereen goed te doen en te proberen de kerk in het midden te houden...Veel succes!Fiekereeds 32 dagen getrouwd
Bij ons in de familie zijn er eigenlijk geen kleine kinderen, dus dat scheelt. Ik zou het ook liever zonder hebben. Langs de andere kant begrijp ik ook wel dat sommigen liever hun kinderen of in andere gevallen partner meenemen (ik heb dat toch ook als ik ergens uitgenodigd wordt, dat ik veel liever met mijn verloofde ga). Dus ik zou er ook niet boos om zijn moesten ze dan beslissen niet te komen of vroeger door te gaan. Tenslotte doet ieder daar zijn ding mee he. Maar als jij het graag zo wil, zou ik me daar ook niet schuldig over voelen; zoals je zegt kan je ook niet iedereen uitnodigen, en voor iedereen gelijke wet is maar eerlijk. Zij moeten dan maar zelf beslissen wat ze er mee doen...Groetjes,Tania