Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Peugeot 206 wedstrijd

  7-8-2007 17:22:48
Hallo iedereen,

ik heb daarnet telefoon gekregen dat ik de peugeot 206 Yes wedstrijd gewonnen heb. Wij trouwen volgende week zaterdag en ze komen hem donderdag of vrijdag leveren. Ik ben eens benieuwd, maar het is natuurlijk goed nieuws hé. En we mogen hem tot maandag of dinsdag houden dus dat is leuk. Zijn er nog bruidjes die hem op hun trouwdag gewonnen hebben? En hoe is de ervaring? Hoeveel mensen kunnen er in?

Alvast bedankt!
Groetjes Katrien
18/08/07

Katrien
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 803


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-8-2007 17:49:57

Hi Katrien,

Wij hadden voor ons huwelijk ook de Peugeot gewonnen. Vonden het heel leuk om mee rond te rijden. We hebben hem voor ons huwelijk zelf wel niet gebruikt omdat we al ceremoniewagens hadden voorzien, maar we hebben de dagen voor het huwelijk en erna wel veel bekijks gehad met het cabriotje. Echt een leuke auto!!!

Je moet er wel rekening mee houden dat je er maar met 2 volwassenen in kan zitten.

Ik wens jullie veel plezier op jullie huwelijk!

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Natacha B

 Meld misbruik7-8-2007 19:52:42

Ik heb al vaak gelezen hier over een of andere wedstrijd met die Peugeot, maar wie organiseert die wedstrijd of waar vind je meer info? :s

Alvast bedankt!



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 23:21:16

Hey Véronique,

net wat ik dacht, maar twee volwassenen. Ik had graag mijn dochtertje die ons bruidsmeisje is er graag bij gehad, maar dan moeten we "ons" peugeotje houden voor de getuigen zoals we van plan waren als we hem zouden winnen. Wij hebben zowiezo een oldtimer. Maar we gaan er de dagen voordien goed mee rondrijden, dat is zeker.
Hey Natascha, je kan die website vinden op de site van peugeot, de juiste link weet ik niet meer juist. Je moest je als trouwkoppel inschrijven en de eerste drie van elke week winnen die peugeot.
Bij ons is dat gelukt, maar ik moet wel toegeven dat ik me de dag dat het in de krant stond, al om 9 uur s morgens had ingeschreven. Een paar uur later stond het ook op deze site en een paar weken later in de flair.

Groetjes Katrien
18/08/07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-8-2007 9:30:21

Hallo,

Misschien dat een kindje er nog wel bij kan op achterbank, maar weet niet of dit wel heel comfortabel gaat zitten. De onze had geen windscherm vanachter, dus vrees ik dat er vanachter misschien wel veel wind gaat zijn, en dat gaat voor jullie dochterje niet zo leuk zijn denk ik. Want die dag zal ze er ook op d'er mooist uitzien.

Groetjes,
Véro

Groetjes,
Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...