Terug naar overzicht
Hey Katrien,Ik had dat gepost en wij hebben dit bij Hema gekocht, een boek met zwarte bladzijden. Dit is eigenlijk gewoon papier, maar dan iets dikker. Je kan daar perfect op schrijven, we hebben trouwens ook bij Hema witte balpennen gekocht om erin te schrijven.Groetjes,Véronique 31/08/2007
Hey,Ook wij hebben een fotoalbum als gastenboek gebruikt.Ook met zwarte bladzijden en dan zilverkleurige gelpennen erbij. Heel erg mooi.Geen probleem om op te schrijven hoor.Maar ik weet nu niet of jij het hier over digitale albums hebt? Die hebben namelijk gladde bladzijden en dat lijkt me moeilijker om op te schrijven.Groetjes, Sissi(73 dagen getrouwd)
Als je een digitaal fotoboek maakt, kan je er best van die stiftjes bijkopen om op cd's en dvd's te schrijven. Dat werkt gegarandeerd, ook op het gladde papier.grt,Evelien x08-12-2007
Het zou inderdaad over de digitale fotoboeken gaan, maar ik heb schrik dat ze te glad zijn om op te schrijven.Die balpenne voor op CD's zijn een goed idee, maar zou dat niet afgeven na een tijdje?
Hey,Volgens mij moet je er dan nemen die waterproof zijn (permanentstiften).Die geven niet af denk ik.Je krijgt dat er enkel nog af met alcohol (of nagellakremover of zo).Wordt ook gebruikt om op plastiek te schrijven.Groetjes, Sissi(74 dagen getrouwd)