Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

duur huwelijksmis

  7-8-2007 14:30:01
hallo,
Hoelang moeten we ongeveer voorzien voor de lengte van onze trouwmis? De muziek wordt verzorgd door een koor. De receptie is op een andere locatie en ik weet niet goed hoeveel tijd te plannen tussen begin mis en begin receptie. We moeten ook ongeveer 40 minuten rijden naar de receptie.
dank je voor de tips en ervaringen!

Annelies
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1309


Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik7-8-2007 14:52:55

Hoi,

een trouwmis duurt ongeveer een uur , misschien iets langer, maar je moet toch ook nog tijd inrekenen voor wanneer je naar buiten komt, want daar ga je toch ook nog eventjes staan ( 15 minuutjes ongeveer )

groetjes,

Stephanie



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 16:01:35

Dag Annelies,

In principe zegt men idd dat de mis ongeveer een uur zal duren, dit kan iets korter of iets langer zijn, maar zal altijd daar rond draaien. Je moet ook rekening houden met de lengte van de teksten die je zelf kiest, dit kan de duur soms ook een paar minuten beïnvloeden.
Wij hebben een half uur gerekend na de misviering om iedereen de kans te geven ons te feliciteren, daar kan je toch niet onderuit.
Wij trouwen om 13u30, dus in principe tot 14u30 en we hebben voorzien om 15u door te rijden naar onze zaal, waar om 16u de receptie begint. Moest het zijn dat er in de zaal nog zaken moeten gebeuren dan kan dat dan nog. Mijn kapsel kan nog een keer opgefrist worden en er zijn toch altijd mensen die iets vroeger zijn, dus je moet toch ongeveer een kwartier rekenen voor 'het uur' dat je de mensen hebt uitgenodigd dat je klaarstaat om ze te ontvangen.

Groetjes,
Véronique 31/08/2007



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik8-8-2007 8:06:01

Dag Annelies,

Ik zing zelf in een koor en heb dus al heel wat huwelijksmissen gezongen. Onze trouwmis, door mijn eigen koor gezongen, heeft een uur en 20 minuten geduurd. Vergeet ook niet wat tijd te voorzien voor het buitenkomen.

meestal duren de missen die wij zingen toch bijna een1,5 uur

INgrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...