TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrin
10-3-2007
|
7-8-2007 13:52:27
Hallo,
Mijn jurk kwam ook van de cermo maar ik heb er echt geen problemen mee gehad. Alles was perfect in orde. Ik had een jurk waar ik echt in straalde!
|
|
Katrin
10-3-2007
|
7-8-2007 13:52:43
Hallo,
Mijn jurk kwam ook van de cermo maar ik heb er echt geen problemen mee gehad. Alles was perfect in orde. Ik had een jurk waar ik echt in straalde!
|
|
Katrin
10-3-2007
|
7-8-2007 13:52:51
Hallo,
|
|
Katrin
10-3-2007
|
7-8-2007 13:52:59
Hallo,
|
|
Katrin
10-3-2007
|
7-8-2007 13:53:27
Hallo,
|
|
Sissi
26-5-2007
|
7-8-2007 16:50:08
Hey,
Ik weet niet of het kleedje werd gemaakt door Cermo?
Ik had hetzelfde voor (bij een andere winkel). Bij mij kwam er ook een stuk los hoewel het bij een pasbeurt al eens losgekomen was en ze me verzekerd hadden dat het nu wel goed zou houden. Ik ging foto's maken in de bruidswinkel en dan hebben ze het genaaid (nadat ik eerst met een veiligheidsspeld rongelopen heb). 's Avonds kwam er een ander stuk los.
Ik was eerst razend op de bruidswinkel maar besefte uiteindelijk dat het niet hun fout is dat dat zo snel loskomt aangezien zij die kleedjes enkel verdelen en niet maken. Maar tof is anders natuurlijk.
Als het kleedje wel door hun gemaakt is heb je natuurlijk alle recht om zo kwaad op hun te zijn.
Groetjes, Sissi (73 dagen getrouwd)
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-8-2007 18:03:57
Hi Tanja,
Mijn bruidsjurk en schoenen kwamen ook van bij Cermo, allebei van Linea Raffaelli en ik heb ook geen problemen gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Heb mijn schoenen na het huwelijk nog gedragen en er is nog steeds niets mis mee.
Als het volgens jou aan hen ligt zou ik zeker terug gaan naar de winkel, want ok er kan een stuk stof afscheuren als er iemand op je sleep blijft staan maar er mag toch niet zomaar stof loskomen.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-8-2007 18:04:07
Hi Tanja,
Mijn bruidsjurk en schoenen kwamen ook van bij Cermo, allebei van Linea Raffaelli en ik heb ook geen problemen gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Heb mijn schoenen na het huwelijk nog gedragen en er is nog steeds niets mis mee.
Als het volgens jou aan hen ligt zou ik zeker terug gaan naar de winkel, want ok er kan een stuk stof afscheuren als er iemand op je sleep blijft staan maar er mag toch niet zomaar stof loskomen.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Els
21-9-2007
|
8-8-2007 17:38:52
Aaaaaah,
Ja, oke, nu begin ik wel stress te krijgen!!! Moet nog trouwen, eind september, en heb n kleed besteld bij... Cermo, jaja! Ben daar geweest (ook al had ik al van in t begin n slecht gevoel hierbij, omdat n nicht die 3 weken voor ons trouwt daar ook gaat. Ik dacht: zeker te zijn niet t zelfde kleed te hebben of iets dat er oplijkt!) Enfin, zij is al gaan passen.. of dat had zo moeten zijn, zij het niet dat de jurk nog in milaan was. Ze hadden haar n andere jurk laten passen... . Erger nog, zij denken nu.. dat zij mijn jurk die ikzelf nogniet eens heb gepast of gezien, hebben gepast!! Ja, nog 2 weken en mijn pasbeurt komt eraan! Ik zie er helemaal tegenop (zeker nadat de moeder van de bruid de jurk beschreven hebben..). Hopelijk, weten ze direct de juiste jurk boven te halen als ik de winkel binnenstap, anders... zal ik niet gauw tevreden zijn, en word ik n rasechte bridezilla. Ik begrijp de frustratie helemaal! zeker als je de prijzen kent!! Groetjes Els
|
|
Tanja
3-8-2007
|
16-8-2007 0:59:31
hoi hoi,
wij zijn terug naar Cermo geweest en na wat aandringen gaan ze mijn kleed terug maken en de schoenen zijn terug naar Linea voor te zien of er een fout aan is, ook gaan ze mijn kleed laten reinigen op hun kosten.
groetjes Tanja.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|