Terug naar overzicht
Hey Vera,wij trouwen voor de eerste keer, maar gaan samen de kerk binnen. Ons ouders zullen al binnen zijn, net als de getuigen. Het is dus niet zo dat mijn vader me 'weggeeft' of zo.ivm receptie, bij ons gaan ons ouders wel bij ons staan. maar uiteindelijk is het toch jullie trouw, dus jullie kunnen toch doen wat jullie graag hebben en waar jullie jullie goed bijvoelen?Elke
Hey Vera,Ik weet niet of jullie kinderen hebben, maar mijn mama is vorig jaar hertrouwd en mijn broer heeft haar begeleid in het stadhuis. Op de receptie hebben zij het helemaal niet zo formeel aangepakt, en gewoon met iedereen wat gepraat en de mensen die binnenkwamen, kwamen zelf naar hun toe. Ze zijn niet in suite gaan staan aan de ingang ofzo.Groetjes,Véronique 31/08/2007
Hallo, wij zijn onlangs getrouwd, na 9 jaar samenwonen. Voor m'n vriend was het de eerste keer, voor mij niet. Wij zijn hier thuis gewoon "als koppel" buitengekomen (iedereen kent ons zo) en zijn hand in hand het gemeentehuis binnengewandeld, met m'n 18-jarige zoon naast mij! Groetjes, Olivia