Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie

7-8-2007 13:07:32
hallo
zijn er mensen die ook voor de tweede keer trouwen, hoe doen jullie dat bij binnengaan van kerk en hoe doen jullie dat op receptie, blijven de ouders naast jullie staan of niet?
VEKEVIN@hotmail.com

VERA
18-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 239

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik7-8-2007 13:29:35

Hey Vera,

wij trouwen voor de eerste keer, maar gaan samen de kerk binnen. Ons ouders zullen al binnen zijn, net als de getuigen. Het is dus niet zo dat mijn vader me 'weggeeft' of zo.
ivm receptie, bij ons gaan ons ouders wel bij ons staan. maar uiteindelijk is het toch jullie trouw, dus jullie kunnen toch doen wat jullie graag hebben en waar jullie jullie goed bijvoelen?

Elke

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 16:05:22

Hey Vera,

Ik weet niet of jullie kinderen hebben, maar mijn mama is vorig jaar hertrouwd en mijn broer heeft haar begeleid in het stadhuis. Op de receptie hebben zij het helemaal niet zo formeel aangepakt, en gewoon met iedereen wat gepraat en de mensen die binnenkwamen, kwamen zelf naar hun toe. Ze zijn niet in suite gaan staan aan de ingang ofzo.

Groetjes,
Véronique 31/08/2007

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik7-8-2007 19:11:06

Hallo, wij zijn onlangs getrouwd, na 9 jaar samenwonen. Voor m'n vriend was het de eerste keer, voor mij niet. Wij zijn hier thuis gewoon "als koppel" buitengekomen (iedereen kent ons zo) en zijn hand in hand het gemeentehuis binnengewandeld, met m'n 18-jarige zoon naast mij! Groetjes, Olivia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...