Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbus

  7-8-2007 12:45:51
Hoi bruidjes

Wij hebben wat prijs gevraagd voor een trouwbus maar dat kost rond de 700 euro. Wij moeten amper 10 km ver naar de feestzaal dus ik vind dat wel wat overdreven! Weet iemand waar je wat goedkopere bussen kunt vinden? Of misschien een bus van De Lijn?

Evy
26/04/08

Evy
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2680


nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik7-8-2007 13:27:40

Hey,

Wij moeten maar een km of 5 - 6 maar ik vond het leuk om met heel de suite samen te gaan. Zo komt mijn ventje me 's morgens halen met de bus en stappen we met zen allen op richting gemeentehuis. Daarna rijden we samen voor de foto's en samen naar de feestzaal....

Wij betalen 840 euro voor ons busje, maar we hebben er zowieso wel 4uur geniet van, en altijd leuk voor de foto's he..

Groetjes

Nathalie
01/09/07



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 14:51:52

Hallo,

Wij betalen ook €840, maar daarvoor gebruiken wij de bus 7 uren (ophalen bruidegom, ophalen bruid + receptie, gemeentehuis, kerk, fotoshoot op 2 locaties en dan naar de feestzaal). Ook wij vonden het zeer leuk dat de hele suite naar alles meegaat.

O ja, in die prijs zit bij ons ook nog een bloemstuk voor bij de bus en onze namen staan op de bus.

Groetjes,
Helga



Dana
30-8-2014
 Meld misbruik7-8-2007 15:24:27

Hey Evy,

Wij zijn ook opzoek naar een bus allé 2 bussen ( heel grote familie), hadden ook prijs gevraagd voor een oldtimer bus en t'is inderdaad veel geld ( voor ons ook nog eens dubbel), wij hadden toen ook gedacht aan een lijn bus maar de lijn doet dit niet. Nu gaan we kijken voor een gewone dubbeldek bus, dat is een beetje beter koop, je hebt z'n bus al voor 450€.

Moest je ergens nog een oldtimer bus vinden aan een beter prijsje, mag je me altijd iets laten weten danavanbecelaere@hotmail.com !!!

Nog veel succes.

groetjes

Dana X



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik7-8-2007 17:41:04

waarom neem je niet gewoon een reisbus , dit heeft men zus gedaan was 300euro en iedereen kon erin

groetjes Kelly
29/09/07



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik17-8-2007 23:00:56

Bij Luxetours Vermeulen in Tremelo en metropole taxi in Antwerpen kan je gewone reisbussen huren met chauffeur... heb geen idee van de prijs.



bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik19-10-2007 16:19:06

Ik mag van geluk spreken dat deze kost ons bespaard blijft.
Mijn verloofde werkt bij de lijn, en als trouwcadeau mag hij een ganse dag een bus gebruiken.
En nog leuker is dat zijn beste vriend, die ook bij de lijn werkt, onze chauffeur wordt!
Leuk, hé!



dorien

 Meld misbruik11-12-2007 0:50:03

hoi evy!

ga eens naar scholen in de buurt waar ze schoolbusje hebben.

hebben wij ook gedaan en we betalen hiervoor 50 eur! :-)



xavier
13-1-2011
 Meld misbruik30-1-2012 14:10:36

Bij Demuynck vansteelandt rijdt de meest exclusieve ceremoniebus of trouwbus van het land. Een zwarte, uiterst luxueuze vipbus die je vrij kan opvullen to 40 gasten. Kilometers en uren zijn geen probleem, de gasten kunnen met dezelfde champagnebus zelfs na het feest weer veilig thuis worden gebracht. Daarenboven werken zij niet met gelegenheidschauffeurs, maar uitsluitend met beroeps enden. Www.d-v.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...