Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkoop trouwjurk

6-8-2007 19:45:12
Hallo

Wij trouwen op 17/05/2007

Ik ben van de regio Kortrijk - Gent en ben op zoek naar een winkel die "goedkopere" trouwjurken verkoopt.
Weet iemand een winkel zijn?

els

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 363

Eveline
28-7-2007
 Meld misbruik7-8-2007 10:22:43

Hey Els,
Wij zijn vorige zomer op 28 juli getrouwd, het was een prachtige dag...We hebben ervoor gekozen om mijn jurk te verkopen omdat hij te mooi is om op zolder te hangen en we er eigenlijk niet veel meer mee kunnen doen. We zouden daarom heel blij zijn de helft van de nieuwprijs te kunnen recupereren en er iets leuk mee te kopen voor in ons huis. Wat de trouwjurk betreft:- hij is ontworpen door Erwin Vankets, merknaam 'Mathyro'- hij is in perfecte staat en gereinigd bij de droogkuis.- het gaat over een maat 38.- kleur gebroken wit- ik meet 1m63 - ik heb de bijpassende schoenen en voile. Indien je geïnteresseerd zou zijn, geef me je e-mailadres en dan stuur ik je een aantal foto's door. Met vriendelijke groeten, eveline_de_smet@hotmail.com

Evy
26-4-2008
 Meld misbruik7-8-2007 12:16:31

Hey Els

Ik vond onlangs een website die tweedehandsjurken verkoopt. Ze reinigen die en dan verkopen ze die voor ongeveer de helft van de prijs. Misschien moet je daar es kijken. Het is een winkel in Brugge.
www.debruidsschat.be
Groeten
Evy
26/04/08

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik7-8-2007 12:56:29

Hey,

Bij c'est moi bruidsmode in Wernhout (Nederland, net voorbij Antwerpen) hebben ze splinternieuwe bruidskleedjes voor maximum 550€ en iemand hier op het forum sprak over het gouden hart in Utrecht en daar ligt de prijs voor een nieuw kleedje rond de 490€ dacht ik. Bij c'est moi heb ik zelf mijn kleed gekocht en daar was ik enorm tevreden over. Ik kan iedereen aanraden er eens langs te gaan. Gewoon beide namen in google intikken voor de websites. Succes met de zoektocht!

Groetjes,

Angie
Reeds 24 dagen getrouwd

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik7-8-2007 13:42:30

Hoi,
Als je dichtbij Kortrijk woont is Tati Mariage in Rijsel ook dicht. Als je dit even intypt in google vind je meteen hun website en catalogus. De jurken kosten tussen de 150 en 300 euro denk ik. In de catalogus zien ze er in elk geval heel mooi uit.
Groetjes,
Ilse

Wendy

Meld misbruik8-8-2007 23:16:15

Hey,
ik woon ook in regio Kortrijk en ik verkoop mijn kleed voor de helft van de aankoopprijs. Foto's kan je vinden op www.wendy-jonathan.be ; het is een Marlylise van de collectie 2007 maatje 40B, lengte van de bandjes bovenaan is nog verstelbaar (of je kan de bandjes ook afhalen).
Indien interesse, laat maar iets horen: wendy.debels@gmail.com

groetjes
Wendy

Manuela
14-8-2008
 Meld misbruik11-8-2007 16:45:59

hoi! Je ken is kijken op de site van clair de femme. Ik heb daar ook een prachtig kleed op zien staan. De prijzen liggen zo tss de 450à650 euro. Ik vind dat er prachtige kleden tss staan.

grotejes Manuela

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...