Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de zoektocht is gestart!

  4-8-2007 20:46:00
Hallo allemaal!

Ik heb hier een tijdje geleden al eens een vraagje gesteld ivm leuke feestzalen op de as Gent - Brugge. Dankjewel voor de reacties! Maar nu hebben wij opnieuw jullie hulp nodig. :-) Na een deugddoende vakantie zijn we gestart met onze zoektocht naar een feestzaal. Vandaag zijn we langsgegaan bij salons mimosa in Eeklo, Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg, Coninckdonkskasteel in Gentbrugge en Gasthof Ste Marie in Maldegem. Morgen gaan we al zeker langs in Hoeve De Roode Poorte in Meetkerke en het Kasteel van Moerkerke in Moerkerke - Damme. En maandag staat 't Café & Compagnie in Gent op het programma. Wie van jullie ziet het zitten om hier eens jullie mening over die zalen te geven? Of zijn er nog andere ideeën van feestzalen in de buurt? We zijn eigenlijk nog steeds wel op zoek naar een niet-traditionele feestzaal, maar dit lijkt niet zo simpel te zijn. :-)

Een dikke dankjewel!!

Tom & Melissa

Melissa

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1065


Inge
24-5-2008
 Meld misbruik6-8-2007 15:56:53

Hey Melissa,
Ook wij zijn op zoek naar een goede feestzaal regio Gent. Wij mogen op 10 augustus langsgaan bij Salons Mimosa. Wat is je indruk van deze feestzaal?
Wij zijn ook al gaan kijken bij feestzaal Agathea. Is enkel voor feesten tot 100 personen. Maar deze zaal kon ons wel charmeren. En ook de prijs is en pluspunt!
Wij gaan ook nog een kijkje nemen bij feestzaal Hof ter Heide te Lembeke.
Groetjes en succes nog!
Inge
24/05/2008



Nele
20-9-2008
 Meld misbruik6-8-2007 16:09:28

Ik ben al eens naar een feest in het Coninckdonckskasteel gegaan. Het dessertbuffet was in orde en het feest was heel plezant. De andere zalen ken ik niet maar Carelshof leek mij wat duur en stijf daarom zijn we daar niet gaan kijken.

Succes nog

Nele



Anke
29-3-2008
 Meld misbruik6-8-2007 16:59:07

Hallo,

Salons Mimosa in Eeklo is zeer goed. We zijn er al naar een aantal (trouw)feesten geweest. Wij hebben echter gekozen voor gasthof St Marie. Aangezien we eens iets anders wilden, hebben we niet voor Mimosa gekozen. Van gasthof St Marie hebben al zeer goede dingen gehoord vandaar de keuze.

Veel succes met uw zoektocht!
Anke



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik6-8-2007 17:02:28

dag Tom en Melissa

Wij zijn op 16 juni in Hof ten Bosse in Heusden bij Gent getrouwd en echt, nu nog spreken de mensen ons aan over hoe goed het feest wel was. Je voelt je er enorm welkom, het eten is zeer goed en vooral het dessertbuffet is ongeloofelijk( met bellen , en rook en vuurwerk , precies of er komt geen eind aan)

moesten we nogeens trouwen, ik zou het zeker daar doen
www.hoftenbosse.be



groetjes
Christel
getrouwd op 16 juni



Veroniek

 Meld misbruik6-8-2007 17:18:39

Hoi

Wij hebben ons feest gehouden in Kasteel Carelshof.

Het was PRACHTIG & vooral héél lekker! Je kan alles bespreken met de eigenaars qua menu en ze houden met alles rekening! Er was iemand die allergisch was voor ananas & ze hebben nergens ananans ingestoken. (de sorbet hebben ze zelfs zelf gemaakt zodanig dat er zeker geen ananas inzat!) Als dat geen service is! Ook voor mijn papa zijn verjaardag hadden ze een taartje gemaakt en hebben ze 2 stokjes vuurwerk opgezet. ZALIG gewoon!
Het zijn ook héél vriendelijke mensen! Het is ook een prachtige tuin om de receptie in te houden enzo...

Ik vind dit een echte aanrader, maar jullie moeten natuurlijk de zaal (tuin, parking e.d.) mooi vinden hé!

Veel succes!
Groetjes
Veroniek
getrouwd op 20 07 2007



Melissa

 Meld misbruik6-8-2007 20:07:17

Hey Inge en anderen!!

Bedankt voor de snelle reacties! Inge, salons Mimosa viel goed mee. Heel vriendelijke eigenares, vriendelijk onthaal, we kregen heel veel antwoorden op onze veel vragen. We waren er onlangs ook naar een trouwfeest geweest en het eten was toen heel lekker. Maar we waren niet helemaal overtuigd van de zaal, ze leek ons iets te klein. Allé dan vooral de dansvloer. Ze spraken toen over tafels verzetten als de dansavond begint. En daar zijn we eigenlijk niet zo voor.

Gisteren zijn we naar De Roode Poorte in Meetkerke gaan kijken en het was direct van 'wauw'! Maar het schrikt ons voor het ogenblik nog wat af dat we alle tafels en stoelen zelf nog moeten huren. Iemand ervaring mee?? Of weet iemand een goed adres??

Groetjes!!



annelore
24-8-2007
 Meld misbruik12-8-2007 23:26:57

hallo,

wij hebben gekozen voor Ste- Marie te maldegem
het klikte meteen en prijs/kwaliteit is uitstekend
als je nog vraagjes heb dan laat je maar iets weten
groetjes lore 24/08/07

stijn.degrande@telenet.be
groetjes en succes met de zoektocht


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info