Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Regency,Oesterput, 't Hoveke of Carlton?

4-8-2007 9:37:18
Hoi
We hebben nog eens verder gekeken en zouden graag iets meer weten of salons regency in Avelgem 't hoveke in Lauwe, De Oesterput in Wevelgem en de Carlton in Marke.Heeft iemand ervaring met deze zalen?

groetjes
Ine

Ine
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 296

g & t
5-5-2007
 Meld misbruik4-8-2007 10:27:42

Wij zijn getrouwd in de Regency in Avelgem, heel tevreden over! Goede service, heeeeel lekker eten en een heel schappelijke prijs... Vooral de walking- dinner receptie is een echte aanrader, hebben er al veel complimentjes over gekregen. We hadden er al drie huwelijken gehad en alles was telkens dik in orde, heel veel complimenten aan de kok! Enige "nadeel" is dat de toiletten beneden zijn, eventueel een probleem voor mensen die minder goed te been zijn.
De Oesterput zijn we enkele jaren geleden naar een feest geweest, was in orde, geen klagen van.

Ine
20-9-2008
 Meld misbruik4-8-2007 10:40:36

Hallo

Bedankt voor je reactie! Heb je nog andere zalen bezocht en waarom heb je dan voor de regency gekozen?
groetjes
Ine

g & t
5-5-2007
 Meld misbruik7-8-2007 10:28:58

Beetje laat dat ik het zie, maar misschien merk je het toch nog op...
We hebben in de buurt nog een aantal zalen bezocht; als ik me niet vergis waren dat de Orchidee in Ruien, de Rembrandt in Vichte, de Visscherie in Oostrozebeke... Denk dat dit alles is.
De uiteindelijke keuze voor de Regency was niet moeilijk, we hadden er al een aantal feesten meegemaakt en ze waren telkens heel goed. De beslissende factor was uiteindelijk die walking dinner- receptie (nog nooit zoiets meegemaakt, en het merendeel van onze gasten blijkbaar ook niet) en de zeer schappelijke prijs.

Ine
20-9-2008
 Meld misbruik7-8-2007 16:48:18

Hoi
We zijn net de regency gaan bekijken. Ik vond het hele vriendelijke mensen,mooie tuin, maar de receptiezaal vond ik niet zo mooi? Was jullie receptie ook in die tent? Hoe vonden jullie dat?
Sorry voor de vele vragen maar ik vind de zaal echt heel moeilijk kiezen.
groetjes
Ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...