Terug naar overzicht
Wij zijn getrouwd in de Regency in Avelgem, heel tevreden over! Goede service, heeeeel lekker eten en een heel schappelijke prijs... Vooral de walking- dinner receptie is een echte aanrader, hebben er al veel complimentjes over gekregen. We hadden er al drie huwelijken gehad en alles was telkens dik in orde, heel veel complimenten aan de kok! Enige "nadeel" is dat de toiletten beneden zijn, eventueel een probleem voor mensen die minder goed te been zijn.De Oesterput zijn we enkele jaren geleden naar een feest geweest, was in orde, geen klagen van.
HalloBedankt voor je reactie! Heb je nog andere zalen bezocht en waarom heb je dan voor de regency gekozen?groetjesIne
Beetje laat dat ik het zie, maar misschien merk je het toch nog op...We hebben in de buurt nog een aantal zalen bezocht; als ik me niet vergis waren dat de Orchidee in Ruien, de Rembrandt in Vichte, de Visscherie in Oostrozebeke... Denk dat dit alles is.De uiteindelijke keuze voor de Regency was niet moeilijk, we hadden er al een aantal feesten meegemaakt en ze waren telkens heel goed. De beslissende factor was uiteindelijk die walking dinner- receptie (nog nooit zoiets meegemaakt, en het merendeel van onze gasten blijkbaar ook niet) en de zeer schappelijke prijs.
HoiWe zijn net de regency gaan bekijken. Ik vond het hele vriendelijke mensen,mooie tuin, maar de receptiezaal vond ik niet zo mooi? Was jullie receptie ook in die tent? Hoe vonden jullie dat?Sorry voor de vele vragen maar ik vind de zaal echt heel moeilijk kiezen.groetjesIne