Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie feestzaal

  3-8-2007 23:57:52
Bruidjes,

Wij hebben voor een zaal gekozen zonder traiteur, en staan dus zelf in voor al onze decoratie. Onze zaal ziet er op zich prachtig uit en heeft dan ook weinig decoratie nodig volgens mij, maar toch zou ik eens willen weten wat jullie allemaal van plan zijn om als decoratie te gebruiken. Ik ben verzot op bordeau en wit, maar weet niet of dit mooi zou uitkomen en hoe ik het zou kunnen gebruiken. We zullen zeker op alle tafels bloemstukjes zetten (witte bloemen vermoed ik) en zouden zelf een ballonnenboog willen maken voor aan de inkom (volledig witte ballonnen of een mix van wit en roze). Andere ideetjes of tips zijn altijd welkom!!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1042


monica
24-8-2007
 Meld misbruik4-8-2007 11:22:24

Hallo hier nog een bruidje. Wij trouwen op 24 augustus. We hebben ook gekozen voor een mix van bloemen en ballonnen. Aan de ingang van de zaal maken we een haag met ballonen bordeau, ecru en wit juist voor de ingang 2 grote ballonnen zuilen en in de zaal gaan ze in het midden een groot hart hangen en 10 ballonnen trosjes elk 3 ballonnen. Voor de rest gaan we werken met bordeau, ecru en beige op de tafels komt een ecru tafellaken met beige loper en bordeau hartjes worden er hier en daar overgestrooit en voor de rest bloem stukjes en héééél veel theelichtjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt groetjes en geniet van de voorbereiding.



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik6-8-2007 17:36:02

Hier nog een bruidje die heel creatief mag/moet zijn in de zaal. Bij ons is het kleurenthema zwart en wit (lijkt misschien raar voor een trouw maar oogt "chic") wij hebben gekozen voor zwart tafellinnen met witte/ecru tafellopers. Daarop staan over elk "koppel" een witte theelichthouder met kaarsje erin. We gaan ook klimop op de tafels verwerken. Verder zullen we de zaal ook decoreren met witte bloemen en balonnen (hoe we dat precies gaan doen weet ik nog niet maar ik doe hier alvast geweldige ideetjes op). Onze zaal heeft "gemetste" binnenmuren met bogen: op de onderrand van de bogen komen ook heel veel theelichtjes. Aan de ingang van de feestzaal zal ook een rode loper liggen (wit of zwart had mss beter in ons kleurenthema gepast maar is moeilijk te vinden). Ohja, onze kleuren komen overal in terug trouwens: de uitnodigingen,bedankjes en decoratie van de zaal dus.

Bordeauw en wit of ecru passen volgens mij heel mooi samen. Mischien kan je bordeaux tafellinnen nemen met een witte of ecru loper en daarop bordeaux of donkerrode harten strooien (je kan die kopen bvb in AVA)

Wat betreft de ballonnenboog, hoe ga je daarvoor tewerk?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...