Terug naar overzicht
Hallo,Zou je me een foto van je enveloppendoos kunnen doorsturen? Of misschien uitleggen hoe je tewerk ging? Mijn adres is KatrienVandenBorre6@hotmail.comAlvast heel erg bedanktKatrien01-09-07
Hallo Katrien, ik hoop dat je de foto intussen al hebt gezien... ik heb ze zo gauw mogelijk doorgestuurd. Als je nog vragen hebt.... Groetjes!
Hoi, tof idee. Kan je me meer inlichtingen en foto doorsturen? vcauwe@hotmail.comdank je
Hoi Olivia,kan je me ook eens een foto doorsturen? Ben wel eens benieuwd...Groetjes en alvast bedankt!Femke
Hoi Olivia,Nu met e-mailadres natuurlijk: femke_baas@hotmail.comAlvast bedankt!Femke
Hallo Olivia, Ik heb hier al zoveel gelezen over die enveloppendoos, kan je ook een fotootje doorsturen naar mij aub ? ann_boone@hotmail.com Alvast erg bedankt!Ann B.
hey, Oliviazou je mij ook eens een foto van de veelbesproken enveloppendoos kunnen toesturenM.V.G.
krijg ik aub ook een beetje hulp van jou en een fotootje? petoetje_05@hotmail.com
ik ben best ook benieuwd!nijske@hotmail.com
hoi,ben hier wat aan het bladeren in het archief en vind dit wel een leuk ideekun je eens en fot van die kerk en hemelbed doorsturen?alvast bedanktshirleyjimmyacx@hotmail.com