Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes, aan Siegie

  3-8-2007 18:14:56
Siegie,

Ik las net dat jij zelf iets creatief gaat maken. Ik had ook al aan glas en namen erop geschreven of gestempeld gedacht (heb als geboorte-'suiker' glas met voetjes en naam op gezien, vond dit n prachtig idee, was wel gegraveerd ipv gestempeld, maar dat maakt niet uit), maar ik heb dit nog nooit zelf gedaan. Wou even weten hoe je aan dat stempeltje raakt, waar je dit eventueel kan laten maken (of hoe je dit zelf kan oplossen). En misschien nog andere tips. Alvast bedankt,

Groetjes Els, 21-09-2007

Els
21-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 861


s
21-9-2007
 Meld misbruik6-8-2007 16:48:55

Hey Els,
Ik bedoel niet echt een stempeltje. Ik zou een negatief sjabloon laten maken, kan ik laten doen op 't werk) en die dan met dubbelzijdige tape (wel die voor papier nemen, anders hab je lijmresten op het gas) op het spiegeltje vast maken. Dan met glasvernies en een penseeltje het sjabloon erop vast zetten. Als alles droog is het sjabloon verwijderen en de volgende doen. Ga wel 2 sjabloontjes laten maken, anders duurt het te lang. Moet er ook niet zoveel maken, dus zal rap gedaan hebben. Het vernis kan je bv in een scoutswinkel vinden.
Grtz
Siegie



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik6-8-2007 17:39:38

Hey, wij hebben theelichthoudertjes in wit mat glas als beankjes en zouden daar ook namen en datum willen "opdrukken". Waar kan je eventueel zo een sjabloon laten maken? En 'pakt' glasvernies ook op mat glas denk je?



s
21-9-2007
 Meld misbruik7-8-2007 16:36:18

Geen idee of het op mat glas pakt, nog niet geprobeerd. Zo een sjabloon kan je misschien laten maken waar ze ook stickers maken om op auto's te kleven, dat is ook de dienst bij mij op't werk die het gaat maken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...